logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wymiana płyty w SONY KD55X9005C - czy potrzebne dodatkowe kroki?

bumi1212 04 Lis 2019 03:13 2022 5
REKLAMA
  • #1 18257226
    bumi1212
    Poziom 1  
    Witam!

W telwizorze Sony kd55x9005c padła mi płyta główna - wg. autoryzowanego serwisu jest do wymiany
    Naprawę wycenili mi na prawie 2 tys. pln (telewizor pół roku po gwarancji). Oczywiście zrezygnowałem z naprawy.

Jestem zupełnie zielony w temacie więc proszę o wyrozumiałość

Czy jeżeli uda mi się zdobyć identyczna, używaną (ale sprawną) płytę z identycznego telewizora, to wystarczy je podmienić?
    Czy po takiej wymianie trzeba jeszcze coś wgrywać do telewizora (jakieś oprogramowanie), czy też w jakiś sposób adoptować drugą płytę komputerem?

Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!
  • REKLAMA
  • #2 18257287
    tomtim123
    Poziom 37  
    Ocena: 759
    Jeśli koledze padła płyta główna, to najtaniej kupić sprawną, używaną i zamontować. Jeśli płyta będzie identyczna, to nie trzeba nic zmieniać w ustawieniach.
    Nie napisał kolega jakie jest oznaczenie płyty. Domniemam, że to 1-894-595-12, lecz niech kolega sobie sprawdzi. Płytę można kupić na znanym portalu aukcyjnym. Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #3 18259341
    bulion24
    Poziom 10  
    Tak, dokładnie ten nr
    Znalazłem taką płytę z dokładnie tego modelu, wygląda identycznie, ale jej nr to 1-894-595-11, a więc różni się ostatnią cyfrą
    Czy będzie ona pasować ?

Pozdrawiam!
  • REKLAMA
  • #4 18259660
    tomtim123
    Poziom 37