logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki sterownik LED kupić do panela o parametrach z załącznika?

ad10ay 05 Maj 2020 08:28 447 5
REKLAMA
  • #1 18669999
    ad10ay
    Poziom 4  
    Ocena: 13
    Witam Mam panel led z danymi jak w zał. Gdzieś wcięło starter - sterownik led nie wiem jaki będzie odpowiedni Jaki sterownik LED kupić do panela o parametrach z załącznika?
  • REKLAMA
  • #2 18670047
    jarek_lnx
    Poziom 43  
    Ocena: 6076
    ad10ay napisał:
    Gdzieś wcięło starter - sterownik led nie wiem jaki będzie odpowiedni
    Nie ma tu żadnych parametrów pozwalających cokolwiek dobierać, nie wiem co to znaczy Univoltage pewnie wie to tylko producent, można przypuszczać że to ma jakiś sterownik wbudowany. Pytaj producenta o szczegóły.
  • REKLAMA
  • #3 18670197
    ad10ay
    Poziom 4  
    nie znam się na tym!! To są ledy prąd stały i musi być coś co zmniejsza napięcie i przetwarza na prąd stały. Jest tam wyjscie i nie jest to podłączenie bezpośrednio do prądu musi coś być wcześniej ... LED DRIVER czy jak to się nazywa. Jak kupuję 6 metrów ledu to też podłączam do prądy przez "skrzyneczkę" LED DRIVER a nie bezpośrednio. Chcę wiedzieć jakie parametry ma mieć ta "skrzyneczka" dla mojej lampy z danymi jakie podałem.
    Coś takiego https://amzn.to/3b5N97O
  • REKLAMA
  • #4 18672087
    jarek_lnx
    Poziom 43  
    ad10ay napisał:
    nie znam się na tym!!
    To skończ dywagacje, na temat na którym się nie znasz.
    Napisałem ci pytaj producenta, Google i szukasz firmy i kontaktu do tej firmy.

ad10ay napisał:
    Chcę wiedzieć jakie parametry ma mieć ta "skrzyneczka" dla mojej lampy z danymi jakie podałem.
    Tam nie ma żadnych parametrów, pytaj producenta, tylko producent może wiedzieć.
  • REKLAMA
  • #5 18672138
    ad10ay
    Poziom 4