logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Junkers Euroline ZS23KE po wizycie serwisanta nie grzeje wody

Cayde-6 01 Sie 2020 11:33 3462 7
  • #1 18848639
    Cayde-6
    Poziom 5  
    Ocena: 2
    Witam
    Jestem laikiem w temacie pieców a po piątkowej wizycie serwisanta zostałem na weekend bez ciepłej wody. Serwis dotyczył wymiany zaworu bezpieczeństwa znajdujący się na dole z tyłu. Serwisant spuścił wodę, wymienił zawór. Przy okazji stwierdził, że naczynie przeponowe z tyłu pieca jest pełne wody więc je dopompował pompką samochodową. Mój błąd że nie sprawdziłem czy z kranów leci ciepła woda, sprawdziliśmy tylko grzejniki i te grzeją ale jak się okazuje tylko jak pokrętło temp wody jest ustawione na minimum.

Przypadłość jest taka: gdy pokrętło grzejników jest ustawione na dowolną wartość grzania - piec załącza gaz a gdy temperatura dojdzie do 75-90 stopni, gaz się odcina a temperatura nadal wskazuje maks. Po 30 sekundach znowu się odpala gaz, potem słychać świst jakby powietrza czy czegoś takiego i gaz się znowu wyłącza. Temperatura cały czas nie spada i wskazuje te 75-90 zależnie od ustawienia pokrętła. Woda w kranach ledwo letnia. Gaz do grzania grzejników załącza się na stałe tylko w momencie kiedy pokrętło kranika jest na "0".

Nagrałem filmik żeby zilustrować problem. Piszę z nadzieją, że może serwisant czegoś zapomniał dokręcić lub jest to coś błahego. Przed jego wizytą wszystko załączało się i grzało jak trzeba. Będę wdzięczny za pomoc.

• #2 18848708
    viktor1950
    Poziom 30  
    Ocena: 368
    Ściągnij serwisanta do poprawki.
  • #3 18848724
    Cayde-6
    Poziom 5  
    Mam taki zamiar ale dopiero w poniedziałek a bez ciepłej wody ciężko ;)
  • Pomocny post
    #4 18848893
    kz61
    Poziom 27  
    Ocena: 314