logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Acces - Błąd aktualizacji kwerendy wybierającej po dodaniu 40 rekordów do tabeli głównej

Astor22 21 Lis 2020 18:25 573 3
REKLAMA
  • #1 19059283
    Astor22
    Poziom 2  
    Witam, jestem osobą nową na forum. W tematach związanych z accesem również samoukiem, który z książek video-kursów i innych takich próbuje się go nauczyć. Jestem typowym laikiem. Wiem, że jeszcze długa droga przede mną... Stworzona przeze mnie baza danych na potrzeby ewidencji własnej pracy działała do czasu wprowadzenia do niej 40 rekordów... a problem jest następujący. Stworzyłem kwerendę wybierającą która, która pobiera dane z 4 różnych tabel, każda z tych tabel powiązana jest ze sobą relacją jeden do wielu. A stworzona kwerenda stanowi źródło danych dla formularza dzielonego. Wszystko działało normlanie do momentu wprowadzenia do tabeli głównej 40 rekordów każdy kolejny rekord który jest dodawany zapisywany jest w tabeli natomiast nie pojawia się w kwerendzie? Czy ktoś może spotkał się z podobnym problemem ?
  • REKLAMA
  • #2 19059421
    PRL
    Poziom 41  
    Ocena: 923
    Problem, o którym piszesz dotyczy zapisu danych do tabel, czy też masz problem z ich odczytem?
    Podaj proszę zapis SQL.
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • REKLAMA
  • #3 19059526
    Astor22
    Poziom 2  
    Dane w tabeli zapisują się normalnie nie ma z tym problemu, ani z wprowadzeniem ani z edycja z niczym. Problemem jest to, że wprowadzone dane nie wyświetlają się w kwerendzie. Do tabeli głównej dodawane są kolejne rekordy, które nie "wyświetlają" się w kwerendzie tzn. tabela zawiera 42 rekordy, a w kwerendzie wyświetla się tylko 40 rekordów.

ps. przepraszam ja "zielony" jeszcze jestem. Chodzi Ci o zapis SQL tej utworzonej kwerendy ?
  • #4 19059539
    PRL
    Poziom 41  
    Ocena: 923