logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Zestaw kluczy Hillen&Mohr vs Dedra - porównanie, opinie, użytkowanie domowe

Ezctomek 17 Sty 2021 06:48 2616 3
REKLAMA
  • #1 19189247
    Ezctomek
    Poziom 1  
    Witam, potrzebowałem kupić zestaw kluczy, dodam że nie znam się za bardzo na firmach, kojarzę tylko nazwy firm. W sklepie sprzedawca polecił mi firmę HILLEN&MOHR, mówił że super firma z Taiwanu, najlepsze narzędzia właśnie z tamtąd pochodzą. Gwarancja 25 lat, cena 550 zł za walizkę. Kupiłem zawiozłem do domu i czytam na necie że to k.... a Dedra. Nie wiem co robić oddać to czy zostawić, ta firma nie cieszy się zbytnio renomą. Klucze będą stosowane tylko do użytku domowego, nie za często i nie agresywnie że tak powiem. Co sądzicie
  • REKLAMA
  • #2 19189255
    Dziarski Hank
    Poziom 34  
    Ocena: 931
    Do domowego użytku sprawdzają się nawet zestawy z Lidla czy Biedronki. Prędzej pogubisz elementy zestawu, niż je zniszczysz.
  • REKLAMA
  • #3 19189486
    Danielos898
    Poziom 13  
    Ocena: 34
    Jak możesz to zwróć. To kiepska marka. Za takie pieniądze kupisz już porządne markowe narzędzia.
  • #4 19199040
    Madrik
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1187
    Jeżeli masz gwarancję na wiele lat, zamierzasz używać ich w domu, a zestaw spełnia twoje wymogi, to się jak najbardziej nada. Choć nie podałeś wersji zestawu jaki nabyłeś. Jak coś się zniszczy, to wymienisz.

Dedra nie jest taka zła. Owszem są lepsze, ale Dedra ma wystarczająco dobry sprzęt za swoje ceny. Jest często polecany bardziej ambitnym majsterkowiczom, których nie zadowala już chińszczyzna z marketu, a nie mają dużo funduszy na rozbudowę warsztatu.

Do użytku firmowego, gdzie narzędzia są intensywnie użytkowane, też sugerowałbym narzędzia sprawdzonych firm, specjalizujących się w zaopatrywaniu przemysłu w narzędzia. Muszą dostarczać wybitnie dobry sprzęt.