logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak przekonwertować film z DVD na MPG lub AVI i umieścić w internecie?

COPIERNICK 19 Paź 2005 17:03 3699 7
REKLAMA
  • #1 1911280
    COPIERNICK
    Poziom 16  
    Ocena: 3
    Witam!

Nie znam się na tym kompletnie, a dostałem od szefa bojowe zadanie w postaci wycięcia kawałka filmu DVD (znajdującego się na płycie dvd) i zamieszczenia go w internecie. Jak to zrobić? Jakich narzędzi użyć? Jaki format pliku będzie najlepszy ?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 1911328
    bezpiecznik
    Poziom 20  
    Ocena: 22
    Witaj!
    Zacznę może od tego że na elci mnie dosyć długo nie było...
    a teraz co do Twego problemu.
    Sprawa tyczy się tego czy jest to film w którym sa porobione przedziały(vob) czy jest to jednolity(bez przedziałów) (mpg).
    Najłatwiej będzie Ci "wyciągnąć" mpg z pliku vob i wyciąć odpowiadający Ci fragment poczym przekonwertować do domyślnego formatu. Do wyciągnięcia plików z dvd polecam clonedvd bądź dvd decrypter(pomija zabezpieczenia płyt oryginalnych).Następnie użyć jakiegoś programu do edycji strumieni mpeg(Tmpg)i przekonwertować dajmy na to do divx lub rmvb(polecam!!)

Możesz też użyć programu DVDx , umożliwi On Ci bezpośrednią konwersję "wybranego" fragmentu do dowolnego formatu pliku(jego kompresji)w zależnośći od zaistalowanych kodeków.

pozdrawiam!
    Michał
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 1911468
    maxym
    Poziom 15  
    Ocena: 2
    Witam!

Moim zdaniem, jeżeli nie jesteś obcykany w temacie to przekonwertuj cały materiał do avi (dvdrip,dvdfab) po czym użyj darmowego virtualduba do wycięcia danego fragmentu - obsługa prawie intuicyjna.
    W razie problemów pisz......pomogę.

Pozdrówki
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 1911767
    raf_entek
    Poziom 18  
    Ocena: 9
    Albo programem DVDlab.
  • Pomocny post
    #5 1912268
    Orochimaru
    Poziom 31