logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Lampa solarna, żeby miała stałe napięcie pod przełącznik

Jarema88 01 Mar 2021 19:14 2373 5
  • #1 19290388
    Jarema88
    Poziom 6  
    Ocena: 2
    Jestem zielony w tych sprawach, więc piszę, ponieważ kupiłem lampę solarną z Aliexpress. Lampa świeci tylko, jak się ściemni, i nie mam pojęcia, co zrobić, żeby lampa solarna z czujnikiem zmierzchu świeciła nawet w dzień, miała stałe napięcie, żeby zrobić pod przełącznik on/off. Potrzebuję jej do garażu. Jakbyście podpowiedzieli, co mam zrobić, to byłbym bardzo wdzięczny. Prosiłbym o odpowiedzi, czekam niecierpliwie, pozdrawiam.

Lampa solarna, żeby miała stałe napięcie pod przełącznik Lampa solarna, żeby miała stałe napięcie pod przełącznik Lampa solarna, żeby miała stałe napięcie pod przełącznik Lampa solarna, żeby miała stałe napięcie pod przełącznik
  • Pomocny post
    #2 19290449
    lukasrsv
    Poziom 20  
    Ocena: 164
    Proponował był podłączyć przewód niebieski V- do S- albo do B-. Jeśli ogniwo ma zabezpieczenie przed rozładowaniem wystarczy pod B-.
  • Pomocny post
    #3 19290477
    ArturP
    Poziom 22  
    Ocena: 57
    Odlutuj "V-" i przylutuj do "B-". Stracisz możliwość włączania przez Czujnik Ruchu. Jeśli go nie potrzebujesz to go odlutuj "S-" i "S+". Pozostaje jeszcze kwestia zasilania, otóż będziesz musiał doładowywać akumulator Li-Fe-Po4 lub podłączyć zasilacz z napięciem 3,7V 3A na stałe do "B+" i "B-". Fotoogniwo nie naładuje akumulatora, jednocześnie stale zasilając diody (jak dobrze rozumiem lampę będziesz używał w garażu).
  • #4 19290667
    Jarema88
    Poziom 6  
    lukasrsv napisał:
    Proponował był podłączyć przewód niebieski V- do S- albo do B-. Jeśli ogniwo ma zabezpieczenie przed rozładowaniem wystarczy pod B-.