logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Korg M50 - jak odtwarzać pliki MIDI z zachowaniem oryginalnych instrumentów?

bogsie 15 Mar 2021 07:31 816 6
REKLAMA
  • #1 19319032
    bogsie
    Poziom 17  
    Ocena: 25
    Dzień dobry
    Jestem amatorem jeśli chodzi o instrumenty klawiszowe i w związku z tym chciałbym prosić o poradę. Jak prawidłowo odtworzyć plik MIDI zapisany na karcie pamięci w Korg M50? Wszystko zapisuje i uruchamia się prawidłowo ale sam utwór to odtwarzane dźwięki nie tych instrumentów które są w oryginale ( np. odtwarzane na PC ). Podejrzewam, że coś trzeba pozmieniać z kanałami MIDI w instrumencie ale nie mam pojęcia jak to zrobić. Mogę prosić o jakieś wskazówki? Czy to skomplikowana procedura, czy jest konieczność jej wykonania do każdego utworu osobno?

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 19319068
    hirsh
    Poziom 15  
    Ocena: 18
    Cześć,
    Nad każdym "surowym" plikiem MIDI trzeba posiedzieć. Nie wiem na ile M50 ma łatwy edytor. Ja używałem zawsze modeli PA (500,600,800) to chyba najlepsze klawisze to tego działania no i oczywiście z serii PA X Pro. Istotą jest obróbka każdej ścieżki tak aby miała fabryczny instrument i potem odpowiednie wybrzmiewanie (pogłos, stereofonię itd.)
    Zaczynaj zawsze od tracka 10 czyli perkusji a potem 2 czyli linii basu to jest punkt wyjścia. Te ścieżki które będziesz dogrywał możesz wyciszyć. Powodzenia kolego.
  • REKLAMA
  • #3 19319133
    bogsie
    Poziom 17  
    Dziękuję za cenną informację.
    Czyli to nie taka prosta sprawa jak sądziłem.
    A czy w ogóle są oferowane pliki MIDI "zestrojone" już z konkretnym instrumentem, czy to tylko surowe MIDI?
  • REKLAMA
  • #4 19319192
    viayner
    Poziom 43  
    Ocena: 2032
    Witam,