logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Opinie i porady na temat telewizora Samsung 50 UE50AU8002K za 2399 zł

Mateusz550 15 Kwi 2021 00:04 1053 1
REKLAMA
  • #1 19380671
    Mateusz550
    Poziom 1  
    Witam.
    Jestem zielony w temacie, a planuję zakup telewizora 50" w cenie do 2500 zł, który głównie byłby wykorzystywany do:
    - telewizji naziemnej lub może kiedyś Cyfrowy/NC+,
    - Netflixa, Youtube'a (być może kiedyś Ipla/Player/HBO Go),
    - przeglądarka internetowa,
    - wyświetlania zdjęć z aparatu, pendriva lub smartfona,
    - rzadko DVD.
    Interesują mnie TV marki Samsung. Przeglądałem ofertę w sklepie ME i najbardziej spodobał mi się
    1) SAMSUNG LED UE50AU8002K z racji swojej bardzo małej grubości 2,5 cm bez podstawy (kwestie wizualne też są jakimś kryterium, gdyż TV będzie stał na szafce i wchodząc do pomieszczenia widać go będzie z boku), lecz nie wiem czy jest on wart ceny 2399 zł (czy to aby jedynie nie tylko cena designu w porównaniu do tańszych modeli), dlatego proszę o poradę i opinię, czy stosunek ceny do parametrów jest w tym wypadku wymierny, czy jednak zainwestować w coś innego. Niestety w przeciwieństwie do pozostałych zupełnie nie ma żadnych opinii o tym modelu (chyba akurat jest to nowość?). Brałem jeszcze pod uwagę:
    2) SAMSUNG QLED QE50Q67T (2490 zł)
    3) SAMSUNG LED UE50TU8502 (1950 zł)
    4) SAMSUNG LED UE50TU8002K (1850 zł)
    Z góry dziękuję za porady. Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #2 19380741
    gadek80
    Poziom 31  
    Ocena: 400
    Jeżeli chodzi o aplikacje, które chcesz używać Samsung dla mnie jest ostatnim telewizorem, który bym kupił w tym celu stojący na równi z Panasonikiem.