logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Nie działa mikrofon w laptopie Lenovo ideapad 310 podczas rozmów online

damiang1996 31 Lip 2021 14:18 1206 3
REKLAMA
  • #1 19543484
    damiang1996
    Poziom 2  
    Jest to mój pierwszy post, więc pragnę przywitać szanowne grono.

Mam następujący problem z mikrofonem (tak mi się wydaje) w laptopie Lenovo ideapad 310. Chiałem przeprowadzić ostatnim czasy zdalną rozmowę o pracę. Okazało sie, że po drugiej stronie mój nie przyszły pracodawca mnie nie słyszy.

Na wstępie powiem, że nie znam się bardzo na komputerach... Z szczegółów:
    *komputer był ostatnio po reinstalce systemu, wszystkim zają się informatyk
    *mikrofon fabryczny wbudowany w laptop
    *sterowniki są wszystkie zaktualizowane
    *ciekawe jest to, że na rejestratorze dzwieku nagrywanie wychodzi dobrze, odpowiednia głośność bez szumów, a na przeglądarce typu chrome i firefox nagle głos jest prawie nie słyszalny.
    *wszystkie dostępy dla mikrofonu są włączone, suwaki głośności i podbicie są już w maksymalnej pozycji.
    *test mikrofonu online tez ten sam problem
    *w zakładce nagrywania, mam dwa mikrofony o tej samej nazwie z czego jeden jest włączony a drugi nie.
    *narzędzie rozwiązywania problemów też nic nie doradza

Nie wiem czy jeszcze musze podać coś istotnego, czekam na waszą pomoc i z góry przepraszam za ewentualne braki w poście.

pozdrawiam Nie działa mikrofon w laptopie Lenovo ideapad 310 podczas rozmów online
  • REKLAMA
  • #2 19543785
    rtj71
    Spec od komputerów
    Ocena: 353
    Podaj dokładny model laptopa lub jeszcze lepiej identyfikator sprzętu karty dźwiękowej. Czy próbowałeś np. w Skype przetestować sam mikrofon?
  • REKLAMA
  • #3 19545930
    damiang1996
    Poziom 2  
    rtj71 napisał: