Jest to mój pierwszy post, więc pragnę przywitać szanowne grono.
Mam następujący problem z mikrofonem (tak mi się wydaje) w laptopie Lenovo ideapad 310. Chiałem przeprowadzić ostatnim czasy zdalną rozmowę o pracę. Okazało sie, że po drugiej stronie mój nie przyszły pracodawca mnie nie słyszy.
Na wstępie powiem, że nie znam się bardzo na komputerach... Z szczegółów:
*komputer był ostatnio po reinstalce systemu, wszystkim zają się informatyk
*mikrofon fabryczny wbudowany w laptop
*sterowniki są wszystkie zaktualizowane
*ciekawe jest to, że na rejestratorze dzwieku nagrywanie wychodzi dobrze, odpowiednia głośność bez szumów, a na przeglądarce typu chrome i firefox nagle głos jest prawie nie słyszalny.
*wszystkie dostępy dla mikrofonu są włączone, suwaki głośności i podbicie są już w maksymalnej pozycji.
*test mikrofonu online tez ten sam problem
*w zakładce nagrywania, mam dwa mikrofony o tej samej nazwie z czego jeden jest włączony a drugi nie.
*narzędzie rozwiązywania problemów też nic nie doradza
Nie wiem czy jeszcze musze podać coś istotnego, czekam na waszą pomoc i z góry przepraszam za ewentualne braki w poście.
pozdrawiam
Mam następujący problem z mikrofonem (tak mi się wydaje) w laptopie Lenovo ideapad 310. Chiałem przeprowadzić ostatnim czasy zdalną rozmowę o pracę. Okazało sie, że po drugiej stronie mój nie przyszły pracodawca mnie nie słyszy.
Na wstępie powiem, że nie znam się bardzo na komputerach... Z szczegółów:
*komputer był ostatnio po reinstalce systemu, wszystkim zają się informatyk
*mikrofon fabryczny wbudowany w laptop
*sterowniki są wszystkie zaktualizowane
*ciekawe jest to, że na rejestratorze dzwieku nagrywanie wychodzi dobrze, odpowiednia głośność bez szumów, a na przeglądarce typu chrome i firefox nagle głos jest prawie nie słyszalny.
*wszystkie dostępy dla mikrofonu są włączone, suwaki głośności i podbicie są już w maksymalnej pozycji.
*test mikrofonu online tez ten sam problem