logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Pomoc w dobraniu głowicy/termostatu do zaworu w grzejniku

2dor 23 Sie 2021 22:29 738 7
  • #1 19577225
    2dor
    Poziom 9  
    Ocena: 6
    Cześć, witam ;)
    Czy moze ktos pomoc w doborze termostatu do zaworu FK 15 (grzejnik Gorgiel) ? Mierzylem 30x1.5 ale nie pasuje.
    Przepraszam, ale jestem zielony w tych sprawach : (

Pomoc w dobraniu głowicy/termostatu do zaworu w grzejniku
  • Pomocny post
    #2 19577251
    ta_tar
    Poziom 41  
    Ocena: 2027
    Po opisach widać że powinny pasować głowice termostatyczne typ GZ.05.
  • Pomocny post
    #4 19577273
    ta_tar
    Poziom 41  
    Ocena: 2027
    sylba napisał:
    A te z katalogu Gorgiel?

Ale autor pisał że:
    2dor napisał:
    Mierzylem 30x1.5 ale nie pasuje.
  • #5 19577463
    2dor
    Poziom 9  
    ta_tar napisał:
    sylba napisał:
    A te z katalogu Gorgiel?

Ale autor pisał że:
    2dor napisał:
    Mierzylem 30x1.5 ale nie pasuje.

Słuchajcie, zauważyłem, że na trzpieniu zaworu jest zawleczka/zeger ? W jakim celu on tam siedzi ? Może właśnie on przeszkadza w założeniu normalnej głowicy 30x1.5 ? A jeśli powinien być, to czy nie powinien być założony do końca ?

Z góry dziękuję za każdą pomoc.
    Jeśli jest możliwość to proszę moderatorów o przeniesienie tematu do subforum obok, bo założyłem temat w złym miejscu.
  • Pomocny post
    #6 19577770
    JoannaJastrzebska
    Poziom 1  
    @2dor Z tym zaworem mogą współpracować dwie głowice termostatyczne Virgo albo Vector od Valvex:
    valvex.com/produkty/virgo,virgo-glowica-termostatyczna-typ-gz-03-gz-03-1630/
    valvex.com/produkty/vector,vector-glowica-termostatyczna-typ-gz-05/
  • Pomocny post
    #7 19578340
    sylba
    Poziom 19  
    Ocena: 54
    2dor napisał: