Cześć, jestem zupełnie zielona w temacie a mam potrzebę wymienić tv na większy. Mam do wyboru LG 55UP75003LF oraz Philips 55PUS7506. Nie mam pojęcia, który wybrać. Głównie do oglądania filmów i programów całą dobę. Na dzień dzisiejszy nie planuję grać na nim. Zmierzyłam i 55" jest idealnym rozmiarem.
Czy aby napewno TCL jest polskim producentem?
"TCL Technology (TCL) – korporacja międzynarodowa z siedzibą główną w Huizhou, w prowincji Guangdong w ChRL, działająca w branży elektronicznej."
Każdy ma inne doświadczenia ale z moich poleciłbym Ci LG. gdyż ma świetny system smart i genialnego pilota Magic, nie wiem czy akurat ten pilot jest w zestawie, lecz jeżeli nie zawsze kiedyś możesz go dokupić a jest mega wygodny w użytkowaniu, a to jest główna rzecz, którą doczuwasz w kontakcie z telewizorem.
Philipsa miał mój przyjaciel po 4 latach mu padło podświetlenie matrycy a po pięciu płyta główna.
Ponad 10 lat temu kupiłem pierwszego LG (plazma) działa do dzisiaj, moja siostra też pewnie z 6-7 lat temu kupiła LG również działa. Kuzynka ma 6 lat oleda również nic się nie dzieje.
Czemu z dwojga złego? Dla mnie LG to świetny wybór i go uargumentowałem, a jeżeli uważasz inaczej to uzasadnij swoją odpowiedź.
A jeżeli autor będzie chciał, mogę więcej zalet systemu LG powiedzieć.
Mam Philipsa z Ambilightem nie kupiłbym go drugi raz. W Twoim przypadku celowalbym w LG z tym magicznym pilotem. Philips taki se, po 2 latach poszło podswietlenie. Do tego pilot jak z czasów PRL, miły powrót do czasów młodości . Klawiatura qwerty praktyczna jak maluch do jeżdżenia. Philipsom mówię zdecydowane nie. Jeśli jedynym kryterium jest cena bierz najtańszy. W sumie i tak zepsuje się w ciągu 5 lat.
Bardzo dziękuję za rady. Kupię LG 😊Jakby mi chciał ktoś jeszcze opowiedzieć o zaletach tej marki to chętnie poczytam 😁 O magicznym pilocie też w sumie 🤔