logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak wybrać telewizor Philips z Ambilight do 6 tysięcy? Oglądanie filmów, gier, 2.5-3m od ekranu

siekull 25 Lip 2022 09:26 696 6
REKLAMA
  • #1 20115395
    siekull
    Poziom 2  
    Cześć, jestem nowym użytkownikiem i z racji na to, że telewizory to nie moja bajka i zakupy dokonuję sporadycznie (ostatni raz 12 lat temu) to całkowicie nie znam się na bieżących trendach.

Mój budżet waha się pomiędzy 4 a 6 tysiące, ale nie chciałbym kupować czegoś pod tą górną granicą, ale może się przekonam. :)

1. Jak daleko siedzisz od ekranu telewizora? 2,5 - 3 metry
    2. Czy siedzisz na wprost ekranu czy bokiem do ekranu? Na wprost lub maksymalnie pod kątem 30 stopni
    3. Jaki telewizor posiadasz obecnie? Samsung (zepsuł się głośnik, stąd wymiana)
    4. Jaką markę preferujesz? PHILIPS -> bo ma ambilight i chcę sobie w przyszłości zakupić lampy pod ten system :)
    6. Jaki sygnał i urządzenia będą podłączone do telewizora? vectra + xbox
    7. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? dokumenty, kryminały itp.
    8. Czy będziesz grał w gry... Tak
    9. Czy będziesz aktywnie korzystać z systemu SMART telewizora? Youtube, Netflix, HBO Max i inne programy streamingowe
    10. Oglądasz wieczorami czy w dzień? W większości WIECZORAMI do relaksy

edit: aa, nie lubię ogromnych telewizorów, aktualnie mam 40 cali i jest ok. Stąd celuję w coś w granicach 55 cali.
  • REKLAMA
  • #2 20115453
    keseszel
    Poziom 26  
    Ocena: 557