logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

LG HT903TA-DP / SAMSUNG QN91B - stare kino domowe vs nowy TV

shadyyo313 30 Lip 2022 18:14 957 9
REKLAMA
  • #1 20122498
    shadyyo313
    Poziom 6  
    Ocena: 2
    Witam,

Mam problem z podłączeniem starego kina domowego do nowo zakupionego TV. Kino to zestaw 4 narożnych głośników, jednego frontowego i subwoofera oraz odtwarzacza. W załącznikach przesyłam 3 zdjęcia, na których poza wszystkimi złączami z tyłu widać również dokładny model tego odtworzenia czy też formaty, jakie obsługuje.

Telewizor z kolei to Samsung QE75QN91BATXXH. Myślałem, że podłącze to łatwo przez HDMI, ale oczywiście jestem trochę zielony w temacie i wyszło na to, że się przeliczyłem 🙂 W TV widzę 4 różne wejścia HDMI, w tym jedno HDMI eARC (kino na pewno takiego nie obsługuje 😛 )

Czy urządzenie wystarczy podpiąć bezpośrednio do TV? A co z dekoderem? Czy nie obędzie się bez jakiegoś dodatkowego urządzenia / adaptera?

Poza tym, chciałem też się doradzić, jak sądzicie - rodzice kupili sobie TV i teraz twierdzą, że "wypadałoby" kupić jakieś nowsze audio do tego mając na myśli dopasowany soundbar + subwoofera od Samsunga do tego. I pytanie - czy iść w coś takiego, czy jednak takie kino będzie lepsze mimo upływu lat (podejrzewam, że ta druga opcja?) Pomieszczenie jest spore, ma ponad 20m2.

Z góry dziękuję za każdą pomoc!

LG HT903TA-DP / SAMSUNG QN91B - stare kino domowe vs nowy TV LG HT903TA-DP / SAMSUNG QN91B - stare kino domowe vs nowy TV LG HT903TA-DP / SAMSUNG QN91B - stare kino domowe vs nowy TV
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 20122511
    K3
    Poziom 30  
    Ocena: 429
    Zależy czego oczekujesz.
    HDMI Out do TV, dekoder do HDMI In.
    Jedynie to co będzie odtwarzane bezpośrednio z TV (czyli z anteny naziemnej) będzie miało dźwięk z głośników TV.