logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Podłączenie lustra LED 230V do istniejącej instalacji 12V - przetwornica i bezpieczeństwo

macugalukasz 11 Sty 2023 14:35 660 2
REKLAMA
  • #1 20379706
    macugalukasz
    Poziom 2  
    Dzień dobry,

mam w domu wyprowadzany kabel za lustrem podłączony do instalacji LED z 12V zasilaczem na wyjściu. Zamówiłem lustro z oświetleniem led (12V) z zasilaczem wejściowym 230V. Najprostszym sposobem byłoby się pozbycie zasilacza w lustrze, ale próba otwarcia pokrywy może spowodować pęknięcie lustra. Istnieje jakaś miniaturowa przetwornica? Czy jak to połączę to to zadziała ale z mniejszym napięciem? Nie znam się, jestem kompletnie zielony, pytam bo nie wiem czy nie wybuchnie :)

230V -> zasilacz -> 12V -> (jak to połączyć) -> 230V -> zasilacz -> 12V LED
  • REKLAMA
  • #2 20379739
    borg77
    Poziom 31  
    Ocena: 447
    Najprostsze rozwiązanie. Zwróć lustro i kup na 12V. poza tym nie podajesz równie ważnych parametrów. Prąd stały, czy zmienny, moc lub pobierany prąd. Lepiej to powierz kumatemu elektrykowi. Poza tym, żeby nie okazało się na końcu, że moc tracona w układach zasilających, będzie większa niż ta pobierana przez ledy w lustrze.
  • #3 20379749
    macugalukasz
    Poziom 2  
    borg77 napisał:
    Najprostsze rozwiązanie. Zwróć lustro i kup na 12V. poza tym nie podajesz równie ważnych parametrów. Prąd stały, czy zmienny, moc lub pobierany prąd. Lepiej to powierz kumatemu elektrykowi. Poza tym, żeby nie okazało się na końcu, że moc tracona w układach zasilających, będzie większa niż ta pobierana przez ledy w lustrze.

Jeżeli mógłbym je zwrócić to tak bym zrobił :) Niestety czas na zwrot minął...

Dodano po 4 [minuty]:

borg77 napisał:

Teraz nie mam dostępu ale pobór to nie więcej niż 20-30W.