logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Magnetowid Philips VR6785 - nie wyciąga taśmy, dysk nie wiruje

waran3 06 Gru 2023 20:09 816 6
REKLAMA
  • #1 20849649
    waran3
    Poziom 12  
    Ocena: 79
    Cześć,
    mam magnetowid Philips VR6785.
    Magnetowid długo stał nieużywany.
    Pobiera kasetę ale nie naciąga taśmy na bęben z głowicami.
    Czasem próbuje ale wyciągnie taśmę tak na 2/3 i wraca oddając kasetę.
    Głowica dziwnie się rusza, tak oscyluje.
    Działa przewijanie.
    Obstawiam napięcia ( zasilacz) ale najpierw chciałem się poradzić tutaj bo z magnetowidami
    nie mam doświadczenia. :-)

Tu filmik obrazujący problem:

• REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 20849806
    beatom
    Poziom 38  
    Ocena: 861
    Mechanika wraz z przelacznikiem funkcji ( mode switch ) do czyszczenia. Paski do wymiany.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 20852098
    beatom
    Poziom 38  
    Ocena: 861
    Nie wiem gdzie on jest ulokowany w tym modelu, ale do przejrzenia instrukcja serwisowa i tam wszystko znajdziesz.
    https://archive.org/details/manual_VR6785_SM_PHILIPS_DE/mode/2up
    Przy wyciaganiu mechanizmu trzeba tez uzyc glowy oprocz narzedzi. zawsze cos mozna przestawic.
    Wpisz fraze "vhs mode switch location" w Google, zobaczysz pogladowe zdjecia.

Dodano po 3 [minuty]:

SM w formacie pdf
    Załączniki:
    • VR6785_SM_PHILIPS_DE.pdf (78.58 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #5 20868922
    radiogaga
    Serwisant RTV
    Ocena: 435