logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak edytować firmware bin - dodanie funkcji ze starszej wersji

krzynio75 16 Mar 2024 19:58 348 3
REKLAMA
  • #1 21006855
    krzynio75
    Poziom 10  
    Witam i proszę o łagodne potraktowanie i zarazem wyrozumiałość. Chodzi mi o dodanie do nowszej aktualizacji funkcji z wersji firmware starszej wersji. Jestem laikiem. Po dekompilacji nie mogę rozpoznać w którym miejscu jest dana komenda. Czy był by mi ktoś w stanie pomóc? Firma nie chce wspierać już mojej wersji sterownika. Firmware wgrywa się z karty mini sd. Z góry dziękuję zainteresowanym tematem.
  • REKLAMA
  • #2 21007153
    gps79
    Poziom 37  
    Ocena: 791
    Moje doświadczenie w branży tworzenia oprogramowania podpowiada mi, że to, co chcesz zrobić, nie jest wykonalne bez dogłębnej wiedzy n/t danej platformy sprzętowej (m.in. mapa pamięci), asemblera, języka maszynowego danej platformy, linkera i w miarę dokładnej analizy aktualnych binarek. Mając tę wiedzę Twoje pytania brzmiałyby całkiem inaczej.
    Program w języku maszynowym nie jest kulą śniegu, do której można dokleić trochę więcej śniegu.
    Najsensowniejszą opcją jest zlecenie właścicielowi oprogramowania (o ile się zgodzi) stworzenie customowego oprogramowania specjalnie dla Ciebie.
  • REKLAMA
  • #3 21007252
    JacekCz
    Poziom 42  
    Ocena: 1461
    gps79 napisał:
    to, co chcesz zrobić, nie jest wykonalne bez dogłębnej wiedzy

Dokladnie, popieram w całej rozciągłosci

gps79 napisał:
    Najsensowniejszą opcją jest zlecenie właścicielowi oprogramowania (o ile się zgodzi) stworzenie customowego oprogramowania specjalnie dla Ciebie.

krzynio75 napisał:
    Firma nie chce wspierać już mojej wersji sterownika.

Prawdopobnie zakup nowego sterownika i całość prac montażowych wyjdzie taniej.