logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak przesłać dzwonek z komputera na telefon bez kabla?

maryann 05 Gru 2005 15:47 1149 7
REKLAMA
  • #1 2056027
    maryann
    Poziom 37  
    Ocena: 334
    Mam przysłany mailem dzwonek jajcarski do telefonu. Nie będę kupował kabla, żeby przegrać jeden dzwonek. Komu go wysłać(np. mailem), żeby przysłał go na wskazany numer i zainstalował w komórce? Czy jak?
  • REKLAMA
  • #2 2056048
    kszysek
    Poziom 18  
    łatwiej będzie zapisac go gdzies na serwerze np. ftp lub http i pobrac sobie ten dzwonek przez WAP podajac jego dokladny adres np. http://www.republika.pl/mids/jajcarski1.mid wowczas tel sam zaproponuje CI zapisanie tego dzwonka w telefonie.
  • REKLAMA
  • #3 2059000
    maryann
    Poziom 37  
    Słaby jestem z informatyki; pomóglbyś to zrobic?
  • REKLAMA
  • #4 2061290
    kszysek
    Poziom 18  
    maryann napisał:
    Słaby jestem z informatyki; pomóglbyś to zrobic?

Jasne podeślij mi ten plik na kszysek(małpa)gazeta.pl ja wrzuce go na jakis serwer i podac mi adres zakladmi WAP z jakiego bedzie można go ściągnąć.
  • #6 2067666
    maryann
    Poziom 37  
    Są dwa problemy, żeby przetłumaczyc to dla Nokii 6100: Skompresować, bo oryginal ma 512KB oraz zmienić format, bo Nokia nie obsługuje mp3.
    Jeśli to nie jest takie proste, to dam se spokuj...
  • REKLAMA
  • #7 2067933
    kszysek
    Poziom 18  
    maryann napisał:
    Są dwa problemy, żeby przetłumaczyc to dla Nokii 6100: Skompresować, bo oryginal ma 512KB oraz zmienić format, bo Nokia nie obsługuje mp3.
    Jeśli to nie jest takie proste, to dam se spokuj...

Zarówno zmiana rozmiaru jak i format jest nie mozliwa do takiego stopnia zeby 6100 to chcialo dzialac, takze nie ma innego rozwiązania jak zaprzestać prób, niestety.

pzdr
  • #8 2270520
    maryann
    Poziom 37  
    Zaprzestałem więc prób. Dzięki!

Podsumowanie tematu