logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki amplituner i DVD do zestawu z Mildtonami i subwooferem Jamo E4SUB.4?

Tony Halik 06 Gru 2005 00:35 858 0
REKLAMA
  • #1 2057721
    Tony Halik
    Poziom 11  
    Ocena: 5
    Witam
    Przyszedl czas na zakup kina domowego. Konkretnie amplitunera i DVD. Slecze juz trzecia dobe w necie i wiem, ze nic nie wiem. Jestem kompletnym laikiem w temacie i nawet tego sprzetu z tylu nigdy nie widzialem :) Zaczne moze od tego jaki mam zestaw kolumn. Front to stare poczciwe Mildtony na dorobionym cokole i podmienionych syczkach, bo oryginalne sie palily i slabo dmuchaly. Maja cienki bas, ktorego nie cierpie :( Pod co ich nie podlaczyc, to graja jakby sie siedzialo w beczce. Pewnie nie schodza na niska czestotliwosc. Pomyslalem, ze moze amplitunerem zdejme to niechciane pasmo, a basik zgniatajacy pluca (na granicy slyszalnosci) dam na subufer. No wlasnie ;) Subufer to Jamo E4SUB.4, tyly to Jamo E510, a central pochodzi z calego tego zestawu. Nie mam pojecia czy to sie w ogole nadaje? :D Kupilem ten zestaw, bo bardzo spodobal mi sie subufer. Gra naprawde dobrze i dobrze by mnie kosztowal na sztuki. W zestawie byl o wiele taniej. Wywalilem dwa fronty i zastapie je Mildtonami. Nie znam sie i pytanie brzmi, czy to bedzie mialo racje bytu?