logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Whirlpool W11IOM14MS2H błąd F6E6 - jak go naprawić?

miro212 06 Paź 2024 13:54 2442 6
  • #1 21252633
    miro212
    Poziom 11  
    Ocena: 3
    Whirlpool W11IOM14MS2H błąd F6E6

Witam szanowne grono.

Wyskoczył błąd w moim piekarniku "F6E6: Komunikacja moułu menedżera 1 urządzenia"
    Postanowiłem sprawdzić czy mogę sam naprawić, dodam że jestem elektrykiem ale nie serwisantem AGD.
    Pierwszym krokiem było odłączenie od prądu na kilka minut ale nie pomogło.
    Drugim krokiem było przywrócenie ustawień fabrycznych
    Trzecim krokiem była diagnostyka, reset i historii błędu ale po ponownym uruchomieniu piekarnika po krótkiej chwili błąd powraca.
    Czwarty krok rozebranie piekarnika i sprawdzenie czy nie ma jakiegoś mechanicznego uszkodzenia, generalnie wszystko wygląda ok oprócz kostki zasilającej modułu zasilającego. Widać że powstał mostek termiczny, na złączce nie ma luzów, przelutowałem pin na płycie ponieważ spodziewałem się mikro zimnych lutów ale nie pomogło.

Trochę kończą mi się opcje z cyklu zrób to sam.
    Poprawcie mnie jeżeli się mylę ale następnym krokiem jest wymiana modułu, tylko którego?
    Z opisu błędu rozumiem że jest to moduł sterujący ale pewny nie jestem.
    Moduł sterujący: https://www.klinikaagd.pl/czesci-agd/11-modu%...+whirlpool+w11iom14ms2h-%7C792971;KL6S196R94/
    Moduł zasilający: https://www.klinikaagd.pl/czesci-agd/11-modu%...a+whirlpool+w11iom14ms2h-%7C792971;KL4417976/

Będę wdzięczny za wsparcie w w/w temacie.