Witam,
Mam pytanie odnośnie stacji dokujących.
Prosiłbym o jakieś polecajki i weryfikację, czy w ogóle jest możliwe podłączenie, którego oczekuję.
Mianowicie chciałbym, żeby stacja mogła obsłużyć:
1x monitor 4K, 144 Hz
1x monitor 1080p, 100 Hz
Z wykorzystaniem potencjału tych monitorów.
Jest to zestaw do gier (główny monitor 4K) plus poboczny 1080p.
Dodatkowo, z racji pracy zdalnej, chciałbym mieć możliwość połączenia jej również z laptopem 1080p, 60 Hz
Czyli podczas czasu wolnego miałyby być podłączone 2 monitory: 4K i 1080p, a podczas pracy dodatkowo laptop (wtedy 3 monitory).
Czy są takie stacje, które są w stanie to obsłużyć bez ograniczania monitorów?
Niestety w tym temacie jestem laikiem, ale znalazłem coś takiego:
https://www.mediaexpert.pl/komputery-i-tablet...tow/stacja-dokujaca-i-tec-c31dualdpdockpd100w
W opisie jest podane, że stacja obsłuży jeden monitor 4K, 144 Hz, ale nie wiem niestety, czy jak podłączę drugi, to nie zlimituje wtedy monitora 4K do niższego odświeżania.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
AI: Jaki dokładnie komputer/PC (model, procesor, karta graficzna, dostępne porty) będzie podłączony do tej stacji dokującej?
Komputer PC: procesor i9-14900KF, grafika RTX 4080
Monitor 4K Samsung Odyssey G7
Monitor 1080p Dell, 24 cale
AI: Jaki model laptopa planujesz podłączać do stacji podczas pracy zdalnej i jakie porty posiada (np. USB-C, Thunderbolt, HDMI)?
Laptop ThinkPad T14 G3
Mam pytanie odnośnie stacji dokujących.
Prosiłbym o jakieś polecajki i weryfikację, czy w ogóle jest możliwe podłączenie, którego oczekuję.
Mianowicie chciałbym, żeby stacja mogła obsłużyć:
1x monitor 4K, 144 Hz
1x monitor 1080p, 100 Hz
Z wykorzystaniem potencjału tych monitorów.
Jest to zestaw do gier (główny monitor 4K) plus poboczny 1080p.
Dodatkowo, z racji pracy zdalnej, chciałbym mieć możliwość połączenia jej również z laptopem 1080p, 60 Hz
Czyli podczas czasu wolnego miałyby być podłączone 2 monitory: 4K i 1080p, a podczas pracy dodatkowo laptop (wtedy 3 monitory).