logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki dron DJI na początek do podróży, 4K, dobra stabilizacja, długi czas lotu?

Wladca Cien 13 Gru 2025 13:47 372 8
REKLAMA
  • #1 21779554
    Wladca Cien
    Poziom 3  
    Ocena: 14
    Czesc wszystkim
    W następnym roku wybieramy sie na 2 tyg do Tajlandii i żona mówi żebyśmy drona sobie kupili i nagrywali. W tym temacie jestem totalnie zielony i potrzebowałbym pomocy przy zakupie. Co polecacie na pierwszy raz. Ostatnio kupiłem kamerke dji 5pro do nagrywania i nurkowania i jestem mega zadowolony z tego sprzętu i mysle aby dron te byl z tej samej firmy. Najwazniejsze to aby była dobra stabilizacja,oczywiscie w 4k nagrywanie i bateria zeby w miarę długo trzymała.
  • REKLAMA
  • #2 21787435
    kbiel201207
    Poziom 7  
    Ocena: 2
    Ja mam DJI Mini 3, według mnie na początek idealny. Wytrzymuje ok. 30 minut, nagrywanie w 4K, ale w 30 fps, jakbyś chciał coś mniejszego to Neo 2, ale ma o połowę krótszy czas lotu. Możesz dopłacić i kupić Mini 3 Pro, jeśli zależy ci też na funkcji śledzenia i czujnikach unikania przeszkód. Jak na początek nie widzę sensu wydawania więcej pieniędzy. Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #3 21788224
    Wladca Cien
    Poziom 3  
    No wlasnie brałem raczej pod uwage cos z serii pro czyli 3 lub 4 lub jeszcze Flip bo nie widze sensu kupować 5pro choć jak.patrzalem recenzje to wygląda prze kozak i ma dużo przydatnych funkcji,ale szkoda mi wydawać prawie tysiąc € na pierwszy dron.
  • REKLAMA
  • #4 21788382
    kbiel201207
    Poziom 7  
    >>21788224 Jak seria Pro, to bym się też rozglądał za Mini 3 lub 4, aczkolwiek dla mnie wystarczający byłby Mini 3, ale teraz to chyba tylko używany. Wszystko zależy od preferencji. Jakbym miał teraz kupować drona, to chyba bym szedł w Mini 4.
  • #5 21788404
    Wladca Cien
    Poziom 3