logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki przekaźnik do VIDOS M10W-X do sterowania elektrozaczepem z ikony bramy?

jmalinskivalla 17 Gru 2025 07:43 138 3
REKLAMA
  • #1 21782720
    jmalinskivalla
    Poziom 2  
    Dzień dobry
    Jestem całkiem początkujący w temacie domofonów i przekaźników, mam następujący problem:
    Mam ekran z domofonu VIDOS M10w-x (starsza wersja) i potrzebuję zasterować dodatkowe elektrozaczepy ikonką bramy na ekranie (z jednostki zewnętrznej jest już sterowany elektrozaczep furtki).
    Dowiedziałem się, że potrzebuję dodatkowy przekaźnik, tylko nie wiem, jaki. Styk NO w monitorze, który będę wykorzystywać, jest stykiem bezpotencjałowym, a przy elektrozaczepach mam już zasilacz 12 V.
    Bardzo prosiłbym o podanie, jaki przekaźnik do tego potrzebuję i schemat podłączenia (niestety producent nie chce mi wskazać przekaźnika, powiedział najlepiej żeby wymienić monitor na nowszy który ma już wbudowany odpowiedni przekaźnik)

AI: Czy mógłby Pan podać model lub parametry elektrozaczepu, który ma być sterowany (np. pobór prądu, czy jest to zaczep standardowy czy rewersyjny)?
    Elektrozaczep standardowy
    AI: Czy zasilacz 12 V, który Pan posiada, to zasilacz prądu stałego (DC) czy zmiennego (AC)?
    Zasilacz 12 V DC
    HDR-15-12 MEAN WELL Zasilacz na szynę DIN 12 V/15 W/1.25 A
  • REKLAMA
  • #2 21782740
    Ircys
    Specjalista Domofony
    Ocena: 2053
    Ktoś Ci mocno namieszał w głowie i na pewno nie był to producent, o którym piszesz, bo produkują to małe chińskie rączki. Ten monitor posiada już przekaźnik bramy i nie potrzebujesz żadnego dodatkowego przekaźnika. Gdyby podczas uruchamiania otwierania bramy pojawiały się zakłócenia na ekranie monitora, to dopiero wtedy warto zastosować dodatkowy przekaźnik: https://vidos.pl/produkt/b3-uniwersalny-modul-sterujacy-2x24v/
  • REKLAMA
  • #3 21782748
    jmalinskivalla