logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Amica PA5580B421 - nie pobiera płynu, źle wiruje, za dużo wody w bębnie

@ELEKTRDA@ 05 Sty 2006 20:08 3706 7
REKLAMA
  • #1 2149969
    @ELEKTRDA@
    Poziom 2  
    Witam.
    Od razu na wstępie przyznam się , że nie jestem elektrykiem, nie znam się na tym , ale nurtują mnie dwa a w zasadzie trzy pytania, związane z moją pralką.
    Dzisiaj był Pan zajmujący się naprawą. Wymienił kilka części, zauważyłam poprawę , niemniej jednak pralka nadal nie działa w pełni sprawnie. TZn. nie pobiera płynu do płukania z komory, zle wiruje i za dużo wody wlewa sie do bębna.
    Następna "wizyta" w przyszłym tygodniu, ale ja jestem tak zirytowana ciągłymi problemami z tą pralką , ze w końcu znalazłam to forum , zalgowałam się i liczę na udzielenie odpowiedzi <fachowej>.

Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #2 2150041
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #3 2150121
    @ELEKTRDA@
    Poziom 2  
    Bleble napisał:
    jakie części zostały wymienione ?
    jeśli pobiera za dużo wody to może być zapchany układ hydrostatu (presostatu)

Dziękuję za szybka reakcję.
    Zstał wymieniny programator, trójnik i grzałka.
  • REKLAMA
  • #4 2150155
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #5 2150421
    @ELEKTRDA@
    Poziom 2  
    Programatr był częściwo przepalony.
  • #6 2150533
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #7 2150763
    @ELEKTRDA@
    Poziom 2  
    Dziękuję za dobre rady. Skorzystałam wreszcie z wyszukiwarki, na część pytań odpowiedz znalazłam, ale nigdzie nie zdłałam wyczytać , dlaczego ona tak słabo wiruje? Wszak nie jest już nowa, ale przed kapitalnym rozkładem, że też tak to nazwę, wirowała znacznie lepiej.
  • #8 2150831
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  

Podsumowanie tematu