Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telewizor Sharp SV-2152 SCN, zwiększenie zakresu kanałów

16 Sty 2006 13:05 2076 8
  • Poziom 10  
    Wygrzebałem gdzieś ten telewizor z piwnicy, i w sumie działa.. ale problem tkwi w szczegółach :P Mam go u siebie w pokoju, podlączyłem kablówkę i telwizor nie może znaleźć wszystkich kanałów.. (i tu pytanie: Czy można jakoś zwiększyć zakres? Bo trochę to denerwujące, mając w ofercie ok. 50 programów a móc oglądać około 35).. Proszę o w miarę szybką odpowiedź. Dzięki ;)
  • Spec od TV
    Witam
    Wymiana głowicy w.cz.

Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Dzięki za odpowiedź, teraz tylko moje dwa pytanka: Jesteś pewien czy to pomoże? i jak możesz to rozwiń ten skrót, bo ja jestem kompletnym laikiem w tych sprawach..

Pozdrawiam!
  • Poziom 10  
    Dzięki za te namiary.. Ale wolałbym uniknąć zakupu nowej głowicy, bo stara działa i całkiem dobrze się sprawuje..Mam tylko kolejne pytania (sorry, że tak ciągle o wszystko pytam ale chciałbym wiedzieć): w nazwie produktu tj. głowicy telewizyjnej o dokładnie oznacza "ANT" a "CINCH", później widziałem, że są specjalne głowice do odpowiednich marek, Samsung, Philips, itp.

I drugie pytanie, czy nie można coś pogrzebać w starej głowicy i jakoś zwiększyć ten zakres, albo wymontować tę głowicę z innego urządzenia, np. magnetowidu.. o ile to możliwe.

Jeżeli coś wiecie na ten temat, to piszcie..

Dzięki i pozdrawiam!
  • Poziom 17  
    Pewnie że można z czegoś wyciągnąć, tylko żeby ten złomek nie był za stary, bo kiedyś nie było hyperbandu. Jeżeli głowica w twoim tv wygląda tak samo jak ta druga to zakładaj i na 98% będzie ok. bo są wyjątki ,ale o tym innym razem
  • Poziom 20