logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Polecana książka do nauki programowania sterowników PLC dla początkujących

robert_mal 22 Sty 2006 15:24 3422 10
  • #1 2206945
    robert_mal
    Poziom 10  
    Ocena: 1
    Witam.Mam taką porosbe.potrzebuje ksiązke o sterwonikach plc.jestem początkującym elektronikiem i chciałbym sie nauczyc własnie programować sterwoniki.prosze o informacje o godnej poleceniu dla pocztątkującego kiążki z której można sie czegos nauczyć.chetnie bym taką kupił jeśli znacioe takie to gdziemozna je kupić chyba że wy macie na sprzedaż
    Rady:
    - dbaj o styl swojej wypowiedzi
    - nie popełniaj błędów
    - nie zaniżaj poziomu elektroda.pl
    Dziękujemy! [h]
  • #3 2213243
    jamzy
    Poziom 17  
    Witam

Polecam książkę "Programowanie sterowników PLC" panów: Tadeusza Legierskiego, Jerzego Kasprzyka, Janusza Wyrwał, Janusza Hajda. Wydawnictwo Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego.
    Oto link do jednego ze sklepów internetowych:
    http://www.wirtualny.sklep.pl/cgi-bin/towary.e?N=4415

Pozdrawiam Jamzy SQ5CZZ
  • #5 2219126
    krozan
    Poziom 12  
    Ocena: 4
    grigor ta książka wcale nie jest taka wspaniała, raczej powiedziałbym średnia
  • #6 2224713
    remistar
    Poziom 2  
    Polecam książkę "Programowanie sterowników PLC" panów: Tadeusza Legierskiego, Jerzego Kasprzyka, Janusza Wyrwał, Janusza Hajda. Wydawnictwo Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego.

I moge ją tanio odstąpić --->gg 300016
  • #7 2225813
    mahonxx
    Poziom 12  
    Ocena: 21
    Witam.
    Wiem że wyszła książka" Sterowniki programowalne PLC" aut. Andrzej Ruda, Remigiusz Olesiński wyd. COSIW .
    Książki nie miałem w ręce, ale mam inną z tego wydawnictwa i jest bardzo przyzwoita.
  • #8 2225988
    Jacu$
    Poziom 27  
    Ocena: 26