logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

kupno ksera SHARP SF 7750 na co zwrócić uwagę ???

bonczkins 27 Sty 2006 10:56 1652 8
REKLAMA
  • #1 2224737
    bonczkins
    Poziom 2  
    witam
    przymierzam sie do zakupu takiej kserokpiaki, na co powinienem zwrocić uwage pzred zakupem? i jak ocenic stan np bębna itp? jestem generalnie laikiem w tej dziedzinie i wszelkie wywody "lopatologiczne" moga uchronic mnie od zakupu zlomu:)

pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc

Piotr
  • REKLAMA
  • #2 2226428
    serwek
    Poziom 26  
    Ocena: 261
    Fajna kopiarka tamtych lat !!!
    Czas leci a My się starzejemy. - Nie wiem ile jeszcze jest nowych części do tego modelu (tej rodziny 7700, 7800...) w Polsce. Chyba mało. Jak by co to niestety polecam - Austria/Wiedeń/ Maria Hilfer Str. - mają gratki za grosiki...:)
    Przy zakupie zwróć uwagę na odgłos pracy podczas kopiowania.
    Musi szumieć, szumieć "lekko", jednostajnie, jak wentylator :).
    Nie może być powtarzających się "stękań".
    Nie może się "męczyć" !!!, musi pracować cicho i lekko.
    Zespoły - tzw."Wywoływaczki" przy zajechaniu (bez wymiany developera) się rozpadają i tak właśnie pracują przed kompletnym rozkładem.
    W utrwalaniu słaby punkt to koło zębate wałka teflonowego.
    Przy dużych przebiegach, pod nim ( na szasi maszyny) zbiera się szary pył.
    Lampa ekspozycyjna (halogen naświetlający) w optyce może być podbrązowiona - jeżeli tak to bliska zgonu.
    Tasmy ślizgowe scanera się łuszczą (falowanie obrazu)
    Przewód zasilający lampę w scanera (ruchomy) się łamie i potem robi zwarcie (tzw kaplicę)
    Dość dobry wyznaczik przebiegu to klawiatura. Wytarcia i przebarwienia to wymowny znak zużycia.
    Bębny są w nich nie złe, ale mają małą średnicę. I tak robią większe przebiegi od Canona.