Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem po podłączeniu TV do PC (scart/s-video)

06 Lut 2006 16:07 4627 8
  • Poziom 10  
    Witam. Odp. szukałem na forum ale chyba tego jeszcze nie było - albo ja źle szukałem (za co przepraszam) - ale czas nagli. Otóż podłączyłem TV (scart) do komputera (s-video na karcie graf. i jack na dźwiękowej). obraz jest - tylko trochę dziwnie się zachowuje. sam zmienia barwę z czarnobiałej na kolorową a gdy pojawi sie kolor to strasznie go sypie i kolor się "błyska" tak jak by można powiedzieć że jest echo. czy dałoby jakiś efekt gdybym kupił kabel s-video i przejściówkę ze scart na chinch i podłączył do przejściówki kabel s-video ?

bardzo proszę o odp. i pomoc.

pozdrawiam.
  • Poziom 10  
    kurczę. ja jestem dopiero początkujący a ty mnie rzuciłeś od razu na głęboką wodę ;) nic mi te schematy nie mówią :/ .

bardzo proszę troszkę jaśniej bo tak to nic z tym nie zdołam zrobić :]
  • Poziom 30  
    Jaką masz kartę graficzną,jaki masz telewizor,jakie sterowniki masz zainstalowane do tej karty??
  • Poziom 10  
    GF fx 5200
    tV -> philips (numeru nie znam)
    stery -> najnowsze (81.98)
  • Poziom 30  
    A masz cinch w telewizorze albo S-Video??
    (poruszaj wtyczką przy Tv scart może być naderwany,na płycie telewizora,ja np musiałem podlutowac euro złącze...)
  • Poziom 10  
    cinch ani s-video w TV nie mam. ale kupie chinche z s-video i podepne ten męski s-video bo z tym scartem to jest chyba problem na płytkach łączeniowych w kablu przy wyjściu.

btw- > gdzie to podlutowywałeś ? wewnątrz tv czy przy kablu ?
  • Poziom 30  
    Wewnątrz Tv były gniazda euro (tam gdzie wkładasz kabel scart)
    które były troche naderwane (luty już niewytrzymały)tzn. wyrwały się
    od właczania,wyłaczania i tak nonstop...
    musiałem je podlutować na płycie (tak w środku Tv) bo nie miały styku.
  • Poziom 10