Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telefon 3310 - słychać syczenie i pisk z buzera, bateria szybko się rozładowuje

krzysztof07.02.87 07 Lut 2006 21:09 630 3
  • #1 07 Lut 2006 21:09
    krzysztof07.02.87
    Poziom 12  

    telefon sie włącza i można go normalnie użytkować lecz ciągle słychać syczenie i pisk z buzera a po zatym bateria bardzo szybko sie rozładowywuje tak jakby było to jakieś zwarcie. co jest tego powodem?

    0 3
  • #2 07 Lut 2006 21:28
    pioter18
    Poziom 13  

    Powodów takiego zwarcia może być naprawde tysiące.
    Radze rozebrać telefon, i zobaczyć co się będzie działo bez buzzera.
    Jeżeli bez niego wszystko będzie OK, no to buzer jest uszkodzony. Natomiast jeżeli dalej będą takie objawy to będzie trzeba przeczyścić.
    No chyvba, że tel. był ostatnio w serwisie, albo było w nim coś robione.
    W takim przypadku pole poszukiwać może znacznie się powiększyć :)
    Jak masz jescze jakieś pytania to pisz, a z wielką chęcią pomoge :)

    0
  • #3 08 Lut 2006 08:00
    krzysztof07.02.87
    Poziom 12  

    uszkodzenie pojawiłosie bez powodu, w serwisie ani nic robione nie było. buzer zmieniałem i nic. gdy tel. jest wyłączony to prawie go nie słychać lecz gdy tylko wciśnie sie w nnim włącznik to telefon zaczyna wydawać głośniejszy szum z buzera.

    0
  • #4 08 Lut 2006 14:19
    pioter18
    Poziom 13  

    krzysztof07.02.87 napisał:
    uszkodzenie pojawiłosie bez powodu, w serwisie ani nic robione nie było. buzer zmieniałem i nic. gdy tel. jest wyłączony to prawie go nie słychać lecz gdy tylko wciśnie sie w nnim włącznik to telefon zaczyna wydawać głośniejszy szum z buzera.


    W takim przypadku pole poszukiwan jest znacznie większe. Zwarcie jest gdzieś na lini buzera, lub obok niej. Niestety znalerzienie takiego zwarcia to nie lada problem. W zasadzie jedynym rozwiązaniem jest wzięcie miernika w ręce, serwisówke tego telefonu i sprawdzać po kolei (czywiście najpierw całą linie buzera).
    Radzi był też sprawdzić oporniki na lini buzera, ponieważ, któryś z nich mógł ulec przepaleniu, lub po prostu odpaść (sam już takich przypadków miałem 2 :p)

    0