logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór wzmacniacza do głośników 180W 8 Ohm, modele z lat 90-tych do 400 zł

WOJTEK-BO 10 Lut 2006 00:57 1848 5
REKLAMA
  • #1 2283281
    WOJTEK-BO
    Poziom 11  
    Ocena: 3
    Witam.
    Potrzebuję wzmacniacz,który poradzi sobie z głośnikami o mocy 180 W-8 Ohm.Preferuje raczej modele oparte na tranzystorach (początek ,połowa lat 90-ch),bez żadnych pilotów,wyświetlaczy itp bajerów.Musi być "prosty",żeby w przypadku awarii nie trzeba było wymieniać połowy "bebechów".Nie mam raczej doświadczenia w tej kwestii,ale z opinii na różnych forach widzę,że stare dobre Made in Japan to dobry wybór.No i jeszcze cena-max do 400 zł.Znalazłem kilka ciekawych modeli na Allegro:
    Pioneer A-616
    Akai AM-47
    Onkyo Integra A-8450
    Z góry dziękuję za każdą FACHOWĄ poradę bo prawdę mówiąc to już się gubię przeglądając dziesiątny z kolei wzmacniacz:|Jedni piszą,że jest np bardzo dobry i wart swojej ceny a zaraz ktoś inny twierdzi,że to szajs i nigdy by go nie kupił.Takie opinie naprawdę bardziej szkodzą jak pomagają.Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc.

Ps.Za tydzień robię imprezę i muszę coś zakupić.:D
  • REKLAMA
  • #2 2283891
    syriuszblack
    Poziom 22  
    Ocena: 31
    A zakup sobie końcówkę mocy Hollywood 2x200W za 350zł na Allegro... ? Sam kupiłem i jestem b. zadowolony, podłączam pod to mikser i śmiga aż miło. Co do wzmacnaczy z serii "estrada lat 90" to może trochę starszy, ale jednak...eltron 100 U . Dlaczego? 1. Tani 2. Niezawodny 3. Jak się spsuje to naprawisz go bardzo szybko i TANIO.
    Z tych co wymieniłeś to polecałbym jednak Onkyo Integra, ponieważ jego dużą wytrzymałośc gwarantuje sam prestiż firmy... Akai gra jakby ktoś jeździł piłą mechaniczną po głowie a Pioneera nie lubię (po tym jak 3 razy z rzędu upaliła się końcówka).
  • REKLAMA
  • #3 2284163
    BARNI_GDYNIA
    Poziom 19