logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Audi A4 B5 1995 – jak odczytać PIN immobilizera po wymianie akumulatora?

WBART 16 Mar 2006 07:55 8437 6
REKLAMA
  • #1 2420097
    WBART
    Poziom 19  
    Ocena: 156
    proszę o pomoc kolegów którzy siedzą w tym temacie , gdzie odnależć pin do immo w audi a4 '95 , immobiliser osobno, chciałem spróbować wkodować kluczyk ponieważ świeci immo , a vag podaje zbyt słaby sygnał , auto zgubiło immo po wymianie aku (podobno???)
  • REKLAMA
  • #2 2420122
    grzestv
    Poziom 28  
    Ocena: 206
    odczytaj bina z pamięci i wrzuć na moje PW,to powiem jaki login
  • REKLAMA
  • #3 2421677
    WBART
    Poziom 19  
    nie mam programatora , jestem mechanikiem , a czy nie ma gdzieś wklejki pod zegarem albo na puszce immo , albo jest ktoś z łodzi kto by mi w tym pomógł oczywiście nie za darmo
  • #4 2421869
    grzestv
    Poziom 28  
    właściciel auta powinien mieć przywieszkę z kodem (5 cyfr)
  • REKLAMA
  • #5 2423136
    WBART
    Poziom 19  
    właśnie problem wtym że nie ma przywieszki
  • REKLAMA
  • #6 2423395
    grzestv
    Poziom 28  
    no to tylko odczyt pamięci.
    propozycja moja jest taka ażebyś wyjoł tą puszkę,poszedł do jakichś RTV niech ci zczytają pamięć,jak nieznajdziesz kogoś kto się tym zajmuje
  • #7 2901132
    WBART
    Poziom 19  
    dałem puszkę od immo do odczytania ludziom którzy się tym zajmują i po sprawie , kluczyk zaprogramować to już nie był problem[/img]

Podsumowanie tematu