logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

EPoX 4PDA3 – brak komunikacji dekodera Ferguson przez port COM1, błąd SetupCoom

ONTI 20 Mar 2006 09:33 1343 10
REKLAMA
  • #1 2435532
    ONTI
    Poziom 10  
    Ocena: 5
    Witam!

Szukałem na forum czegoś na ten temat lecz nie znalazłem.
    Mam nową płytę EPoX 4PDA3 która posiada jeden port COM1.
    W panel ster., urządzenia, ... pisze że urządzenie (COM1) działa poprawnie. Jednak po podłączeniu np. dekodera Ferguson i próbie połączenia pokazuje się komunikat: "SetupCoom function failed (win error code:1) " (próbowałem zaznaczać również COM2 i nic)
    Na innych kompach nie ma najmniejszego problemu, ten sam dekoder i kabelek, i wszystko chodzi.

Proszę o pomoc
    z góry dziękuje

Onti
  • REKLAMA
  • #3 2435589
    ONTI
    Poziom 10  
    Mam xp, jestem laikiem co znaczy "userport"?
  • REKLAMA
  • #4 2440077
    Zuchan
    Poziom 16  
    Ocena: 46
    To programik do obsługi portów, nazwa programu - useport, link do ściągnięcia masz powyżej.
  • #5 2445040
    edi22
    Poziom 11  
    Ocena: 2
    uwalony RS-232
  • #6 2446569
    jankolo
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 583
    edi22 napisał:
    uwalony RS-232

Uzasadnij, proszę, swoją diagnozę.
  • REKLAMA
  • #7 2446945
    mbo
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 844
    edi22 napisał:
    uwalony RS-232

W jaki sposób może być uszkodzony jeśli pod innym systemem działa poprawnie ?
  • #8 2447381
    Brick_G
    Poziom 28  
    Ocena: 30
    Czego uzywasz do rozmowy z Ferdkiem? Arionera? Zodiac Edita? Tam w opcjach ustawia sie port na ktorym pracuje program to raz. Czasem trzeba wlaczyc program 2x zeby uzyskal dostep do portu, albo uzyc innego programu. Pod 9x na pewno to dziala bo tam mozliwy jest bezposredni dostep do portow COM. Przykladowo SM2BUs nie chce dzialac w zaden sposob pod XPekiem.