logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak wgrać nowy soft do tunera HEAD 1100 FTA (Ferguson 3018 FTA)?

forest24 26 Mar 2006 00:40 5313 4
REKLAMA
  • #1 2457909
    forest24
    Poziom 11  
    Witam wszystkich
    Posiadam tuner HEAD 1100 FTA ( podobno jest to odpowiednik fergusona 3018 fta) i bezskutecznie probuje wgrac nowy soft do niego. Dodam ze jestem prawie 'zielony' w tej tematyce (mam go od kilku dni) a chcialbym odkodowac co nieco. Ale moze od poczatku
    Mam kabel zrobiony zgodnie z podpowiedziami ze stronki LAKI ale niestety nie moge uzyskac zadnej komunikacji z tunerem. Moze chodzic o ustawienia rs w winxp bo w instrukcji do tunera mam ze rs powinien byc asynchroniczny, 11520 i nic wiecej.
    Jak podpinam tuner i uruchamiam np arionera to program czeka na nawiazanie kontaktu z tunerem i absolutnie nic sie nie dzieje. Juz nie wiem co mam robic. POMOCY!!!!!!!!!
    z gory dziekuje:|
  • REKLAMA
  • #2 2457930
    jabol1
    Poziom 12  
    Ocena: 4
    witam

Jeżeli chcesz podmienić soft w tunerze to najpierw wyłączasz wtyczkę z gniazda sieciowego od tunera ,odpalasz arionera,wczytujesz soft,klikasz wyślij program do tunera anastępnie wkładasz wtyczke do gniazda od tunera .Na wyswietlaczu powinieneś mieć same 8 w trakcie wgrywania softu.Po wgraniu trzeba poczekac az zapalą się ----.Powodzenia.
  • REKLAMA
  • #3 2457937
    forest24
    Poziom 11  
    tak tez robie
    postepuje zgodnie z instrukcja czyli:
    1. odpalam arionera (tuner jest wylaczony)
    2. wczytuje soft
    3. wysylam go
    4. wlaczam tuner
    5. teraz moge czekac nawet i tydziuen i nic sie nie stanie
    arioner tak sie zachowuje jakby nie bylo tunera. po prostu czeka na pozwolenie do przeslania danych
    probowalem tez zodiac edit ale za kazdym razem mam brak odpowiedzi od tunera
    juz nie wiem co mam robic