Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

dobre tanie 13nastki do samochodu

darkone 02 Kwi 2006 16:48 2387 13
  • #1 02 Kwi 2006 16:48
    darkone
    Poziom 23  

    Witam. W moim fordzie (Ford Fiesta 1995r) glosniki sie prawie rozsypały. jeden ma najprawdopodobniej zablokowaną cewke i nie gra wcale niskich czestotliwosci. chcialbym kupic sobie jakies do tego samochodu, nie mam wielkich wymagan byle dalo sie tego sluchac i zmiesciliby sie w drzwi. myslalem nad:
    http://allegro.pl/item93629894_alphard_13cm_do_samochodu_etp_133_clw2.html
    ale moze macie jakies inne propozycje? i czy te glosniki pasowalyby do mojego forda?

    0 13
  • #2 02 Kwi 2006 16:57
    postiga
    Poziom 25  

    Napisz jakie masz radio, bo nie wiadomo jakie duze mozna dac glosniki. Moze rozejzyj sie na allegro za orginalnymi glosnikami do tej fiesty

    0
  • #3 02 Kwi 2006 22:14
    darkone
    Poziom 23  

    nie chce oryginalnych glosnikow nawet jesli takie znajde, radio mam 2x20W takze glosniki moga byc praktycznie kazde :) byle 13 i byle pasowaly do rozstawu srob

    Dodano po 5 [godziny] 10 [minuty]:

    to jak? te glosniczki bylyby dorbe czy jakies inne by sie przydaly?

    0
  • #5 03 Kwi 2006 15:41
    darkone
    Poziom 23  

    ale 23zl za jeden glosnik, moze i bym te kupil ale jest taki problem ze nie wiem czy tyle pieniedzy bede mial.. chodziaz dzieki za cynk

    Dodano po 52 [sekundy]:

    a jakies inne propozycje?

    0
  • #7 03 Kwi 2006 17:44
    darkone
    Poziom 23  

    hahaha kpisz sobie ze mnie tak ? 300zl za glosniki 13? w zyciu tyle nie dam, jak dla mnie wcale nie musza byc odporne na czynniki zewnetrzne bo stare glosniki wyrzymaly cale 10lat i papierowa membrama nienaruszona. ja mowie tu o cenach o jedno zero mniejszych, juz mam watpliwosci czy kupowac te ze 40zl a ty mi piszesz o hertzu za 300 hahaha.. prosze o poawzne propozycje

    0
  • #8 03 Kwi 2006 18:26
    Hefajstos
    Poziom 35  

    Cytat:
    300zl za glosniki 13? w zyciu tyle nie dam

    Ale za subwoofer, to byś pewnie dał, co?

    Ja uważam, że głośniki za 23zł, to kpina. Pierwsze lepsze radio kosztuje 200zł, a przyjmuje się, że głośniki są ważniejsze.

    Chyba, że masz chińskie radio za 49zł, to wtedy rzeczywiście wszystko jedno.


    --
    pozdrawiam
    Hefi

    0
  • #9 04 Kwi 2006 16:40
    darkone
    Poziom 23  

    hehe a czym elektronika rozni sie w takich chinskich od zwyklych? wszystko jest na TDA i nic lepiej nie gra. zaden sony czy inny firmowy radioodtwarzacz nie gra lepiej niz chocby medion ktory podaje prawdziwe parametry a w srodku ma takie samo TDA, nie mowimy tutaj o radioodtwarzaczach za 2000 ktore sa na mosfetach ofcoz.

    Cytat:
    Ale za subwoofer, to byś pewnie dał, co?

    Ja uważam, że głośniki za 23zł, to kpina. Pierwsze lepsze radio kosztuje 200zł, a przyjmuje się, że głośniki są ważniejsze.


    nie za subwoofer tez bym tyle nie dal. pozatym nie chce suba w aucie a jesli juz bede mial na niego miejsce tj. wiekszy samochod to zrobie tandem na LW800 i mi wystarczy.

    Cytat:
    Chyba, że masz chińskie radio za 49zł, to wtedy rzeczywiście wszystko jedno.


    mam mediona ktory ma 2x15W w RMSie na TDA2005. a roznica dzwieku miedzy nim a soniaczem za 400zl jest ŻADNA! jedyna roznica to ta za medion podał te 2x15W a sony podal 2x40 co jest niemozliwoscią gdyz oba radią sa na tym samym TDA! nie ma sie co oszukiwac znacznie za duzo placi sie za firme.

    glosniki za 23zl z tesli sa naprawde dobre, zadna kpina! od kiedy to cena jest miernikiem jakosci dzwieku?? prosze o podawanie jakichs propozycji a nie dyskutowanie o głosnikach. Nie dam wiecej niz 50zl za glosniki. koniec kropka.

    0
  • #10 04 Kwi 2006 17:13
    mlody_elektronik
    Poziom 27  

    Sluchaj masz takei a nie inne podejscie.

    BArdzo podobne podejcie do szczyla. Łojce deły mi smochod, dlugi i czerwony. Łodnie jezdzi teraz zeby poszpanować przed kolegomi kupie ino sobie pińcet glosników za pinćdziesiunt zloty. BEdize gnietlo.

    Po co sie pytasz. NIE KUPISZ nic lepszego za 50zl do samochodu niz oryginalne glosniki jakie miales. Originalne glosniki dawane z autem sa srendiej jakosci. A glosniki za 50zl to totalny szajs...

    ALe jak koniecznie musisz wywalic pieniadze w bloto tu kup poprostu byle co...


    Co do radia mialem sony w samochodzie. Mialo ono bite 4x30W. Mimo ze pisalo 4x45W. Medion pisze ze ma 4x25W a ich nie ma nawet.

    A pozatym oprocz wzmacnaicza istnieje jeszcze mnustwo innych czesci w radiu. Samo wykonanie oraz jakosciowo uzyte elementy. Nawet jak medion ma to samo TDA to sony to sony moze sobie wyprodukowac TDA z odpowiednia jakoscia a Medion zakupi byle gdzie byle bylo najtaniej.

    ----------------------------------------------
    JEzeli cie urazilem z góry przepraszam. Ale skoro sie pytasz to przyjmij odpowiedzi i z analizuj je. ALe nie proboj sie wymądrzac...

    0
  • #11 04 Kwi 2006 18:22
    darkone
    Poziom 23  

    hahaha... wlasnie nie mam podejscia jak szczyl!! szczyl musi sobie kupic glosniki firmowki zeby tylko bylo co pokazac kolegom!! o tym nie pomyslales? NIE chce glosnikow dla szpanu ani glosnikow ktore beda przewyzszaly ceną moje radio, nie mam tyle pieniedzy i juz! ale wy tego nie rozumiecie! wy dalej swoje: kup za 300zl. A SKAD WEZME CI TYLE PIENIEDZY!!!??? pytam sie o najlepsze glosniki 13 DO 50zl. pozatym te tesle to nie zaden szajs!

    Cytat:
    Co do radia mialem sony w samochodzie. Mialo ono bite 4x30W. Mimo ze pisalo 4x45W. Medion pisze ze ma 4x25W a ich nie ma nawet.

    A pozatym oprocz wzmacnaicza istnieje jeszcze mnustwo innych czesci w radiu. Samo wykonanie oraz jakosciowo uzyte elementy. Nawet jak medion ma to samo TDA to sony to sony moze sobie wyprodukowac TDA z odpowiednia jakoscia a Medion zakupi byle gdzie byle bylo najtaniej.


    haha nie prawda! Medion ma TDA od STMicroelectronics. wcale sie nie roznią jakosciowo te od SONY czy Mediona, koncowka mocy to koncowka mocy, Medion ma tyle mocy ile pisze i nie proboj mi wmowic takich bajek. napiecie jest takie samo wiec i moc bedzie taka sama.

    Cytat:
    JEzeli cie urazilem z góry przepraszam. Ale skoro sie pytasz to przyjmij odpowiedzi i z analizuj je. ALe nie proboj sie wymądrzac...


    nie proboje sie wymadrzac. caly czas proboje wam wytlumaczyc ze nie chce takich drogich glosnikow za wiecej niz 50zl bo nie moge sobie pozwolic na wiekszy wydatek. Pozatym kazde glosniki beda lepsze niz oryginalne poniewaz:
    oryginalne juz zaczynają rdzewiec, jeden ma przyrdzewiałą cewke i nie wydaje niskich czestotliwosci. pozatym watpie ze te glosniki sa dobrej jakosci skoro mają plastikowy kosz.

    0
  • #12 05 Kwi 2006 20:36
    Hefajstos
    Poziom 35  

    Jak słuchasz na głośnikach za 14zł, to wszystkie odtwarzacze brzmią tak samo.

    Poza tym zgadzam się, że nie ma sensu pakować kasy w radio, tzn. dla mnie jest ważne, żeby dobrze odbierało.

    Przez "chińskie radio" rozumiem takie jakieś First, co ma TDA 2004 z końcówce i daje mono 5W na przykład.

    Po prostu uważam, że na głośniki warto wydać trochę kasy. I tyle. Jak nie potrzebujesz dobrych głośników, to twoja sprawa. Ja akurat lubię mieć dobre brzmienie. Zdaję sobie sprawę z tego, że 3/4 ludzi to nie obchodzi, radio traktują jako tło muzyczne i narzędzie do słuchania informacji o pogodzie.


    --
    pozdrawiam
    Hefi

    PS: W ogóle określenie "chińsczyzna" traci na znaczeniu. Oni tam teraz produkują już niemal wszystko.

    0
  • #13 07 Kwi 2006 13:37
    mamut9
    Poziom 11  

    a wiecie jakie trzy słowa są najcześćiej używane na świecie???;
    "Made in China" -i dziś nie oznacza to tylko tandety -oni poszli do przodu a USA i UE zostały w epoce kamienia łupanego ( ręcznie, bo chińczyk zrobi to skomputeryzowanym siłownikiem)-:)-:)-:)

    0
  • #14 07 Kwi 2006 13:49
    darkone
    Poziom 23  

    no wlasnie dlatego pytam o glosniki dosc tanie, pozatym od kiedy to tesla to chinszczyzna? tesla jest czeska. Fakt nie dorownuje hertzom czy innym wymysłom ale za to jaka jest roznica w cenie! Pewnie ze chcialbym miec dobre brzmienie ale NIE jestem na tyle bogaty zeby sobie na to pozwolic. tesle by mi spokojnie wystarczyły ale nie wiem czy bedą pasowac? jak myslicie? bedą czy bede musial roboc inne dziury dla nich?

    0
  Szukaj w 5mln produktów