logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak rozebrać Sony Ericsson T610 po uszkodzeniu wyświetlacza?

momichal 07 Kwi 2006 11:37 863 6
REKLAMA
  • #1 2502347
    momichal
    Poziom 11  
    Moją komurke przejechał pług (wiem jak to brzi ale to prawda) i o dziwo nic nie jest zepsute oprócz wyświetacza. Niestety nie wiem jak tą komurke rozebrąć. Odkręcam dwie sruby pod baterią i nic. Mam pociągnąć na siłe czy są tam jakieś zatrzaski lub ukryte sruby? Jeśi ktoś potrafi mi pomóc to prosze o rade.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 2502475
    rakoczy42
    Poziom 18  
    Ocena: 36
    pomijajac twoje pytanie .co twoj telefon robil pod pługiem?był tam sam czy razem z Toba?
  • #4 2507100
    momichal
    Poziom 11  
    pod pługiem był sam telefon bo wypad mi z otwartej kieszeni. ja byłem kawałek dalej w rowie ale pewnie bardziej jestem widoczny i mnie kierowcanie przejechał.

Błędy ortograficzne w obydwu postach, popraw je :!:
    Przeczytaj regulamin bo chyba go nie zrozumiałeś do końca ;)
    bony78
  • REKLAMA
  • #5 2508116
    rakoczy42
    Poziom 18  
    Ocena: 36
    miales ze tak powiem fuksa :D
  • REKLAMA
  • #6 2594037
    beta89
    Poziom 2  
    Dobry temat mi też się to przyda. THX ludzie :D
  • #7 2595527
    ojciec10
    Poziom 20  
    Ocena: 113
    Rozumiem go, sam mało swojej cegły (nokia 3210) nie rozjechałem:)

Podsumowanie tematu