logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak dostroić kanał TV na tunerze analogowym bez przełącznika?

Jan Nowok 07 Kwi 2006 20:39 3009 10
REKLAMA
  • #1 2504093
    Jan Nowok
    Poziom 11  
    Ocena: 2
    Jestem laikiem w tym temacie i może dla niektórych moje pytanie będzie śmieszne a mianowicie - mam tuner analogowy i nie mogę dostroić odpowiedniego kanału w telewizorze Tuner nie posiada przełącznika na którym wcześniej ustawiało się kanał ,były to dwa poziome lub pionowe (już nie pamiętam pasy)Czy ktoś mógłby mi poradzić jak to wyszukać abym później mógł ustawić antenę?W telewizorze jest pasek wyszukiwania który pokazuje w Mhz może jakiś namiar?
  • REKLAMA
  • #2 2504333
    pajo21
    Poziom 35  
    Ocena: 173
    tuner powinien podawac sygnał na kanale 38, możesz też włączyć w tv automatyczne wyszukiwanie i powinien znaleść sygnał z tunera
  • #3 2504374
    Jan Nowok
    Poziom 11  
    A czy możesz mi powiedzieć ile to MHZ lub pomiędzy jakimi programami go szukać bo obawiam się że jeszcze dodatkowo będę musiał podregulować go pokrętłem bo automatyczne wyszukiwanie nie znalazło sygnału
  • REKLAMA
  • #4 2504392
    jezrdna
    Poziom 21  
    Ocena: 68
    Najprościej podłącz tuner przewodem po "niskiej" , może to być np. euro-euro, a telewizor przełącz na AV . Jeśli koniecznie chcesz łączyć po "wysokiej" , to tuner nawet bez anteny (konwertera) poda szumy ( kaszka na ekranie o nieco innej strukturze niż ta "normalna" gdy brak sygnału) , lub niebieskie tło , a jak wrzucisz "menu" to coś tam zobaczysz . Najczęściej modulator w tunerze pracuje w zakresie 30-40 kanał , ale nie koniecznie . Kurcze muszę przez Ciebie się rozpisywać i lepiej abyś był bardziej wylewny - w końcu skąd mam wiedzieć co masz za cudo techniki .
  • REKLAMA
  • #5 2504405
    olador
    Poziom 37  
    Ocena: 1444