Mam BMW 320 z 91r e36 i probowalem juz tymi sposobami skasowac inspekcje niestety nie powiodlo sie . Moj kolega skasowal inspekcje , tylko ze on posiada 318 z 91r i u niego poszlo bez problemowo . Gdyby mogl mi pan doradzic w tej sprawie byl bym wdzieczny. Niestety ja nie wiem o co chodzi.
Witam ! Ja ze skasowaniem inspekcji miałem też trochę problemów i próbowałem na złączu diagnostycznym mostkować te dwa wyjścia ale trzeba trochę poprubować. Różne są wersje, jedni piszą że mostkować należy na włączonym zapłonie inni że na wyłączonym zmostkować i wtedy dopiero włączyć zapłon.Umnie ta druga możliwośc była odpowiednia.A może ktoś wie jak zmienić język w komputerze pokładowym .Z góry dziękuję..
8)
1. Padły akumulatorki w liczniku i trzeba będzie wymienić ( z tego co piszesz to jestem za tym, najczęstrza przyczyna).
2. Jest jeszcze możliwość, że gdzieś "po drodze" od złącza do licznika jest przerwany przewód, i spróbuj jeśli masz schemat instalacji odnaleść ten przewód od kasowania w wiązce pod licznikiem.
3. Może jakiś " fachowiec" pozamieniał przewodu w złączu diagnostycznym (różnie to bywa) i trzeba go znaleść (przewód - nie fachowca ).
U mnie, choć to e30 przewód od kasowania jest koloru biało-niebieskiego ale u Ciebie może być inaczej - najlepiej ze schematem.
Jeśli sie boisz sam to robić to podjedź do jakiegoś elektryka, najlepiej znajomego, który widział już BMW i sie nie przestraszy .
Witam!
Ja rowniez jestem zainteresowany skasowaniem inspekcji. Prosze o wyslanie na maila quiet(malpa)o2.pl stosownych informacji i porad jak to zrobic..dziekuje slicznie i pozdrawiam
Robimy to tak:Wciskamy prawy przycisk na konsoli zegarów i przekrecając kluczyk do poz 1 lub najpierw przekrecasz kluczyk do poz 1 i wtedy wciskasz prawy przycisk na konsoli - kolejnosc nie ma znaczenia.
Trzymasz go do czasu pojawienia sie na wyswietlaczu nazwy jezyka jakiesz 10s. (pierwszy jest niemiecki). Puszczasz i naciskasz znowu 10s. i to powinien byc angielski
Angielski jest zaraz po niemieckim
Jak wybierzesz odpowiedni to stacyjka na poz 0 i powinno dzialac.
opis znalazlem gdzies na necia ale strony nie pamietam.
ac o kasowania to umie był też problem nieszło skasować ale znajomy powiedział mi miał już kilka krotnie taki problem
tzn,.
kup jeśli nie posiadasz prubówkę śrubokręt ale taki samochodowy na 6 i 12v tak aby wychodził z niego kabelek do masy najczęściej z krokodylkiem podpinasz do masy krokodylka i prubój dwie kompinacjie najpierw zapłon a póżniej prubówkę do pin 7 i do 30 sekund czekaj niepamiętam ale zarówka w prubówce niepowina się zaswiecic wkażdym razie mi to pomogło
pozdro napisz czy pomogło !!
Dodano po 8 [minuty]:
ac o kasowania to umie był też problem nieszło skasować ale znajomy powiedział mi miał już kilka krotnie taki problem
tzn,.
kup jeśli nie posiadasz prubówkę śrubokręt ale taki samochodowy na 6 i 12v tak aby wychodził z niego kabelek do masy najczęściej z krokodylkiem podpinasz do masy krokodylka i prubój dwie kompinacjie najpierw zapłon a póżniej prubówkę do pin 7 i do 30 sekund czekaj niepamiętam ale zarówka w prubówce niepowina się zaswiecic wkażdym razie mi to pomogło
pozdro napisz czy pomogło !!
witam wszystkich mam bmw 323i 95r chcialbym skasowac in. oil ser. prosze chetnych do pomocy o dokladny opis ne moj adres mario810627(malpa)vp.pl wielkie dzieki
co powinno palic sie po skasowaniu in. oil.ser. bo ja skasowalem i pala sie tylko zielone lampki , napisy tez zgasly. tak ma byc ? czy cos spartolilem ?
witam ja mam male pytanie mi wyskoczylo oil servis 2300km i przestawilem to i teraz wyskakuje mi inspekcia 22000 km to juz jest dobrze czy jeszcze to trzeba usunac?? prosze o podpowiec
Chciałbym się zapytać o kasowanie inspekcji kilometrowej i czasowej w e46 2002r. po lifcie. Próbowałem juz kilku opcji i nie działa. Chodzi mi o ręczne skasowanie. Z góry dzieki. Pozdro
Witam!
Jak wygląda sprawa kasowania inspekcji w e36 (karoseria 02.1992, pierwotnie silnik 1.8i, następnie włożony 1.7tds)?
Z góry przepraszam za jakość rysunku.
tak czytam czyta i kazdy prawi moraly taki kabelek taki bezpiecznik ale nie do wszystkich komputerow mozna te piny przypisac w bemce 525i 12 v reset przeprowadzalem w ten sposob w zaleznosci czy jest to pin + czy - ja mialem na pinie 7 + zwieralem przy wlaczonym zaplonie za pomoca kabla bezposrednio z akumulatorem do zaiskrzenia i resetowalo bezposrednio poniewaz kolega na tym pinie mial - zwieral go z plusem w taki sam sposob pomysl i eksperymet kolegi te sposoby 7 z 19 ni zdawaly rezultatow w chwili obecnej w 525tds te piny 7/19 tez nie zdawaly rezultatow wiec porobilem kilka prob wlaczylem zaplon i wpialem kabel w pin 19 i styklem z + na kablacch przy bezpiecznikach poniewaz akumulator pod tylna kanapa i jest ok juz kilka razy resetowalem w ten sposob i wszystko jest ok