logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Mivar 21S5 - brak dźwięku po przywiezieniu z Włoch, różnice systemów B/G i D/K

MartiniKS 10 Kwi 2006 08:41 1119 5
REKLAMA
  • #1 2511660
    MartiniKS
    Poziom 2  
    Witam.
    Kupiłem we Włoszech telewizor Mivar 21S5 i tam wszystko było ok.Przywiozłem go do kraju i nie mogę oglądać tv ponieważ nie ma głosu.Tzn na każdym kanale telewizyjnym jest obraz i tylko szumy.Na AV mam podłączone PS2 i jest również dźwięk.Podejrzewam że chodzi o to,iż tam jest inny system (b/g ?) a u nas d/k.Nie znam się na tym i nie wiem czy można cos z tym zrobić.Proszę o pomoc...
  • REKLAMA
  • #2 2511734
    doktorek
    Poziom 19  
    Ocena: 36
    witam..
    jesli tv nie posiada zmiany systemu foni to proponuje poszukac kogos kto znz sie na tv i wstawic fonie rownolegla koszt ok 15zeta +oczywiscie usluga
    no chyba ze sam sobie poradzisz .
    pozdrawiam..
  • REKLAMA
  • #3 2511743
    fioleowy
    Poziom 20  
    Ocena: 34
    Witam,a czy menu strojenie nie ma opcji zmiany systemu na D/K.Jeśl nie ma, to trzeba poszukać jakegoś trybu serwisowego i tam zmienić,tylko,że mogą być z tą marką kłopoty.Po wejściu w tryb serwisowy niekoniecznie będzie tam opcja D/K.A wtedy to pozostaje zakup foni i przestrojenie.Powodzenia.
  • REKLAMA
  • #4 2511899
    zuhrtvavisat
    Poziom 24  
    Ocena: 9
    Witam, jeśli poradzisz sobie, wejście w tryb serwisowy następująco: zewrzeć
    pin 64 procesora SDA do masy, włączyć tv, na ekranie wyświetlone "s', dalej obsługa opcji pilotem, czy jest DK, nie wiem, powodzenia
  • REKLAMA
  • #5 2511924
    MartiniKS
    Poziom 2