logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

N-gage - soft. Podświetla się przy starcie, a potem wyłącza się.

lukasb9 18 Kwi 2006 21:51 1476 7
REKLAMA
  • #1 2541783
    lukasb9
    Poziom 28  
    Ocena: 70
    Witam
    Mam n-gage który tylko się podświetla przy starcie a potem się wyłancza. Chciałem wgrać soft ale nie moge nigdzie dopaść. Jestem zielony w tych sprawach. Czy ktoś nie może nie dysponuje takowym pod prodigy?? Byłbym bardzo wdźięczny, ewentualnie jakaś rada czy to częsta usterka?
  • REKLAMA
  • #2 2541896
    NOOKIA
    Poziom 28  
    Ocena: 37
    kurcze jak do jutra nikt ci nie da to ci moge podrzucić ale pod UFS-a (nie mam pojęcia czy pod prodigy pasuje) no i chyba szukałeś na elektrodzie????
    bo wydaje mi sie że był już podobny temat :)
  • REKLAMA
  • #3 2542801
    lukasb9
    Poziom 28  
    Ale to do UFS-a więc nie bardzo podejdzie :/
  • #4 2542893
    telekomuna
    Poziom 29  
    Ocena: 9
    lukasb9 co ci nie bardzo podejdzie. kazdy sprzet do flashowania czy by to nie bylo tornado prodigy czy jaf korzystaja z tych samych plikow.
  • REKLAMA
  • #5 2542930
    lukasb9
    Poziom 28  
    Skoro tak to poprosze o ten plik. Pisałem że sięnie znam :P A te pliki nie są przypadkiem podpisane pod co są, jeśli tak to po co?
  • REKLAMA
  • #6 2543267
    Stokłosy
    Spec od GSM
    Ocena: 72
    Tu jest do pobrania na calkiem dobrym transferze:

http://www.sagmaster.com/ftp/download.php?pEm...pliki/Nokia/Flash&pFile=NK%20N-Gage%20(NEM-4)

http://www.gsm-sklep.pl/create_account.php

Szybka prosta , i pliczki sa. Wszystkie urzadzenia do nokii bazuja na orginalnych pakietach phoenixa, wiec soft pasuje all, czy to gryffin czy ufsy, czy teraz mt-box z griffin team, soft jest ten sam.
    Załączniki: