logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

problem z funkcją znajdź satelitę w Philips 3010

robiko 30 Kwi 2006 11:45 1515 9
REKLAMA
  • #1 2576245
    robiko
    Poziom 11  
    Witam
    Poszukuję softu do Philips 3010 z dobrze działającą funkcją Znajdź Satelitę. Na sofcie 3.25 i 3.26 niestety nie pokazuje sygnału i nie mozna jej uzyć do ustawienia sygnału satelity.
    Jesli ktoś dysponuje linkiem lub softem będę wdzięczny za pomoc

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 2576682
    wiesiekm
    Poziom 12  
    Ocena: 1
    Sprawdź jakie masz ustawienia kanału podstawowego. Jeżeli bedzie tam wpisana celowo błędna częstotliwość , to na żadnym sofcie nie pokaże ci siły sygnału.
  • #3 2576825
    robiko
    Poziom 11  
    no tak, ale jestem trochę laikiem w tych tematach i nie wiem jaka to ma być częstotliwość. Może jakaś podpowiedź ?? :-)
  • REKLAMA
  • #4 2576887
    wiesiekm
    Poziom 12  
    Ocena: 1
    Ustaw 10 892 w menu/ instalacja ręczna/częstotliwość kanału podstawowego.
  • #5 2577044
    robiko
    Poziom 11  
    ustawiłem. A co z pozostałymi parametrami ?
    prędkość transmisji ??
    FEC ??
    Polaryzacja ??
    Chcę to ustawić na Cyfrę + na złotej karcie
  • REKLAMA
  • #6 2577087
    lebiot
    Poziom 12  
    tu mas soft i listy kanalow

a poco ci reczne szukanie programow?

http://dvb-upload.com

po3ebny tylko kabel RS232 to wazne ! tylko z"przeplotem"
  • #7 2577121
    robiko
    Poziom 11