Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polar PS 663 S

12 Cze 2003 23:43 2541 11
  • Poziom 10  
    Witam !!! Mam sprawe tego rodzaju, zalala mi ta praleczka cala lazieneczke. Okazalo sie ze gdy ona nawet jest wylaczona z pradu to woda do niej caly czas dochodzi i sie napelnia, gdy jest pod stalym doplywem wody, tylko oczywiscie po zamknieciu wody (kureczkiem) pralka nie napelnia sie woda. Co moze byc prz :) yczyna ??? Moze elektrozawor a moze programator ... nie wiem prosilbym o jakies rade pozdrawiam JACEK
  • Poziom 21  
    W kwestii AGD jestem kompl. laikiem ale wydaje mi sie ,że przy odłączonej sieci programator raczej nie ma nic do rzeczy. Stawiałbym raczej na elektrozawór..
  • Poziom 12  
    [/witam
    jest to na 100 elektrozawór nie ma innej możliwości :D

    pozdrawiam
  • Poziom 32  
    Jasne ze elektrozawór, teraz pozostaje tylko kwestia czy czcesz w nim dłubac czy idziesz do sklepu po nowy.
  • Poziom 24  
    Witam
    Myślę że niema potrzeby naprawiać elektrozaworów ponieważ to jest niewielki koszt (brak kpl. naprawczych).
    Kupić nowy i jest znowu na 15 lat :wink: dopóki pralka się nie rozleci lub ulegnie biodegradacji :lol:
    Pozdrawiam
  • Poziom 32  
    Tez mysle ze lepiej jest kupic nowy.
    Zawsze to wieksza pewnosc i swiety spokuj na lata i sasiada nie zalejesz (jesli masz pod soba).
    Ja kiedys tez miałem taka pralke ale moje "klopoty" z el.zaworem byly inne tzn padały cewki ale to nie czesto a za to baardzo dawno temu, a ja zamienialem konektory i doraznie sprawe mialem zalatwiona zanim do sklepu sie pofatygowalem.
  • Poziom 27  
    Witam
    Popieram zdanie przedmówców , że lepiej kupić nowe elektrozawory.Z tego co pamiętam częstą przyczyną ich awarii była pęknięta sprężyna , która zamykała zawór.Jeśli chciałbyś wymienić ją na nową to nie może być ona stalowa , bo w niedługim czasie znowu się rozleci.
  • Poziom 14  
    A może czas na nową pralkę, a nie elektrozawór.
  • Poziom 34  
    Platfus jesteś akwizytorem pralek, że radzisz kupić nową??
    PS to jedna z najlepszych pralek :wink: żadna nie pożyje tak długo.
  • Poziom 32  
    wymienic elektrozawór bo to jest super pralka u mnie chodzi juz 22 lata
  • Poziom 37  
    gkxyz napisał:
    wymienic elektrozawór bo to jest super pralka u mnie chodzi juz 22 lata
    witam ,u mnie rocznik 1981 na kredyt dla młodych maużeństw jeżeli ktoś jeszcze to pamięta,poza nielicznymi naprawami;elektrozawory ;fartuch ;programator,pogadamy po 20-paru latach, czy która z obecnej produkcji to wytrzyma.pozdrawiam
  • Poziom 24  
    :arrow: gkxyz
    :arrow: ziajkohenryk
    Koledzy czy nie zauważyliście że ten temat jest z czerwca????
    Chyba nie sądzicie, że kolega piorun4u czekałby na poradę tyle miesięcy???