logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak wybrać wzmacniacz i kolumny do 700 zł dla początkującego?

marlon23 01 Lip 2006 06:51 1059 5
REKLAMA
  • #1 2779752
    marlon23
    Poziom 15  
    Ocena: 4
    Witam
    Jestem całkowicie zielony w tym temacie. Chciałbym kupić zasilacz i dwie kolumny, całość w cenie 700zł. Nie mam pojęcia co sobie wybrać. Nawet nie wiem, jakimi parametrami kierować się w doborze sprzętu. Na początku będzie do tego podpięty tylko komp, ale później będę systematycznie dokładać, tuner radiowy, odtwarzacz cd, kolejne 2 kolumny.
    Proszę o wszelkie wskazówki, podpowiedzi, opinie o sprzęcie.
    Z góry dzięki
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 2779790
    audio
    Poziom 19  
    Ocena: 8
    Witam. Jaka muzyke preferujesz. Jak duza moc ma miec wzmacniacz.Wymiary pomieszczenia w ktorym bedziesz sluchal.Wymiary klockow np mini -midi -maxi.Gdzie bedziesz mial kolumny na podlodze czy na regale.Cos musisz wiedziec czego chcesz.Pozdr
  • REKLAMA
  • #3 2779801
    marlon23
    Poziom 15  
    Witam
    Co do preferowanej muzyki, to raczej będzie to rock, dance ale będzie też techno. Wymiary pomieszczenia, to 4m na 4m maxymalnie. Kolumny na podłodze, ale też dwie mniejsze podwieszone pod sufitem. Co do mocy wzmacniacza, to nie mam pojęcia bo się na tym nie znam. Lubię słuchać muzyki bardzo głośno (dobrze że nie mieszkam w mieście i w bloku). Wymiary raczej nie mają znaczenia, większe kolumny ładniej się prezentują, ale wygląd przecież nie jest tu majważniejszy.
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #4 2779854
    audio
    Poziom 19  
    Witam.Wzmacniacz to raczej bedzie Ci pasowal o mocy 50 do 100w.Czy wzmacniacz i kolumny chcesz miec nowe czy uzywane. Za ta sume trudno dobrac dobry sprzet.Jezeli uzywany to wybor jest ogromny np Allegro komisy gielda. Pozdr
  • REKLAMA
  • #5 2779862
    marlon23
    Poziom 15