Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nec e228 problem z dzwonieniem

Suchy48 12 Lip 2006 20:30 618 6
  • #1 12 Lip 2006 20:30
    Suchy48
    Poziom 14  

    cze mam taki problem jak wloze karte popa do telefonu wyskakuje zasieg na full pisze pop i nie moge sie nigdzie dodzwonic pisze mi cos takiego jak dzwonie Teraz nie mozna sie polonczyc sprobuj ponownie. lecz po wlozeniu karty np plusa dzwonie bez problemu za kazdym razem co moze byc tego przyczyna?

  • Pomocny post
    #2 12 Lip 2006 22:12
    lukasz191919
    Poziom 12  

    a jaką masz karte SIM w plusie i w popie?
    2,2.5 czy 3??

  • #3 12 Lip 2006 22:15
    Suchy48
    Poziom 14  

    jak to sprawdzic??

  • Pomocny post
    #4 12 Lip 2006 22:23
    lukasz191919
    Poziom 12  

    u góry koło zasiegu powinienes mieś ikonke z karta sim i cyferke w srodku...

  • #5 12 Lip 2006 22:29
    Suchy48
    Poziom 14  

    w popie tam pisze 2 jest jak by miniaturka karty sim i w sordku 2 jak bys mogl to napisz do mnie na gg lub podaj sowj nr

    Dodano po 4 [minuty]:

    w plusie mam 2.5

  • Pomocny post
    #6 12 Lip 2006 22:30
    lukasz191919
    Poziom 12  

    sprawdz jeszcze plusa i ere jak mozesz,mozliwe ze tel.ma jakies problemy z dwojka...bo kumpel kiedys tak miał. poczekaj na odpowiedz fachowcow ;)

  • #7 12 Lip 2006 23:30
    Suchy48
    Poziom 14  

    wlozylem karte sim ery 2.5 i dziala wiec lipa chyba bedzie:( teraz wlozylem na chwile moja karte popa i na chwile zaskoczylo dalo sie zadzwonic i dalej to samo nie da sie co moze byc tego przyczyna?

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME