logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

LG FLATRON T710BH – migotanie i ciemny obraz, gdzie szukać zimnych lutów?

lethan 24 Lip 2006 18:14 1955 10
REKLAMA
  • #1 2847597
    lethan
    Poziom 11  
    Witam wszystkich uzytkowników.
    Prosze o pomoc w naprawie monitora.
    Problem:

Jakiś czas temu obraz zacząl mrygać. Potem nastapiła zmiana kolorów. Najcześciej obraż był ciemny, do tego stopnia ze ledwo mozna było coś na nim ujrzec. Potem obraz był przyciemniony w odcieniu zielonym. Zmianiał się tak w zależności d tego jak mocno w niego uderzyłem. Czasami było poprawnie. Czasami po uderzniu znikał całowicie i az do teraz.

Generalnie szperając po forum wydaje mi sie ze problem lezy w zimnych lutach. Pewien nie jestem.

Prosze jakis plan działania co robic. Gdzie szukać? Co sprawdzac?

Jestem laikiem , Prosze o "czytelna" pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 2847884
    Krzychu7
    Poziom 40  
    Ocena: 530
    Cytat:
    Generalnie szperając po forum wydaje mi sie ze problem lezy w zimnych lutach

Witam. Dobrze się Tobie wydaje. Przelutuj płytkę sygnałową (na kineskopie). Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #3 2874033
    lethan
    Poziom 11  
    witam raz jeszcze.

Przelutowałem plytke kineskopu.

Nie poskutkowało.

Efekt: monitor wlącza się. Czarny ekran dalej. Zielona lampka swieci. Po podlaczeniu przewodu do karty graficznej zamienia sie na kolor pomaranczowy. Help.

Mam plytke kineskopu z modelu 700b. Jak myslicie, moze pasować do tego modelu?

KinoloAmator. Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #4 2877171
    tbunio
    Poziom 20  
    Ocena: 30
    Objawy o których piszesz wskazują na niekontakty na scalaku IC303 LM2445. Po jego przelutowaniu obraz powinien byc poprawny.
  • #5 2878229
    ptosiek
    Poziom 13  
    Ocena: 8
    Przy lutowaniu koniecznie wyjmij wtyk sieciowy. Wyłączenie mikrowyłącznikiem nie nie odłącza napięć zasilających.
  • REKLAMA