logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

od komputera do wzmacniacza do filtra aż do subwoofera...

a 08 Sie 2006 21:14 1362 13
  • #1 2894937
    a
    Poziom 11  
    Witam Was wszystkich...!
    Jak tu przychodziłem nie wiedzialem nic... juz pare dni szperam i szperam i szperam tak sobie tutaj i sie dowiaduje co raz to nowych rzeczy. Mysle ze to forum jest nieludzko przydatne, ale jednak dalej jestem wielkim amatorem w tych sprawach...ale wole zapytac niz cos zepsuc :wink:

Zakupilem juz glosnik GDN 27/150/4, terminal, tunel bas reflex oraz filtr dolnoprzepustowy (wzmacniacz musze pozyczyc bo mnie jeszcze nie stac). :turn-l:

Moje pytanie brzmi:
    Czy jest cos o czym zapomnialem (oprocz oczywiscie kupna wzmacniacza i zrobienia skrzyni) :?:. Czy filtr dolnoprzepustowy moge zamontowac wewnatrz skrzyni :?:. Jak wygłada polaczenie tego wszystkiego: od komputera do wzmacniacza do filtra aż do subwoofera :?:.
  • #2 2895707
    pawelo220v
    Poziom 12  
    Ocena: 12
    Oczywiscie ze filtr moszesz zamontowac wewnątrz skrzyni tylko najpierw dobrze go przymocuj, a połączenie jest proste- chinch-em od kompa do wzmacniacza, podłączasz głosnik i wszystko gra

Dodano po 5 [minuty]:

Zapomniałem dodac ze z wyjscia wzmacniacza podłaczasz najpierw filtr. na płytce filtru pewnie masz schemat a jak nie to musisz miec napisane WE i tu podłączasz przewodu z wzmacniacza i z wyjscia filtru opisanego przez WY przewodem łączysz go głosnika tylko nie zapomnij o prawidłowym połączeniu + i -

Dodano po 16 [sekundy]:

Zapomniałem dodac ze z wyjscia wzmacniacza podłaczasz najpierw filtr. na płytce filtru pewnie masz schemat a jak nie to musisz miec napisane WE i tu podłączasz przewodu z wzmacniacza i z wyjscia filtru opisanego przez WY przewodem łączysz go głosnika tylko nie zapomnij o prawidłowym połączeniu + i -
  • #4 2898547
    DJKompot
    Poziom 26  
    Ocena: 30