logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór baterii polimerowej do Nokii 6230 - pojemność, marki, ładowanie

stopi 23 Sie 2006 14:02 1101 3
  • #1 2944565
    stopi
    Poziom 28  
    Ocena: 251
    mam nokie 6230 i uzywam jej do łaczenia z internetem.mam usługe iPlus w Plusie i net działa mi przez EDGE.Ta bateria ktora w niej mam trzyma moze ze 6 godz siedzenia w necie max (nie liczac rozmow przez tel.np)

chce zamienic baterie na baterie polimerowa.jaka kupic??jestem zielony jesli chodzi o marki.slyszałem,ze dobre baterie sa firmy forever.
    jakiej pojemnosci trzeba taka baterie kupic?czy bedzie sie ładowała tez ładowarka do nokii tą oryginalna?
    na allegro widzialem sporo tych baterii,niby dedykowanych do nokii 6230,ale nie mam pojecia jaka kupic. są od 15 do 50zł.
  • #2 2944788
    Jacek Eltronix
    Poziom 20  
    Ocena: 12
    Forever do dobra i znana marka akcesoriów gsm.Na ich baterie dostajesz 12 miesiecy gwarancji z mozliwoscia przedłuzenia gwarancji na 24 miesiące.
    Ja u siebie w sprzedazy mam baterie li-polimerowe 800mah forevera-ich koszt to 50-60zł.
    Wg mnie najlepszym wyjsciem byłoby zakupienie drugiej baterii oraz ładowarki biurkowej do tej baterii-wtedy uzywasz jednej baterii,a druga ci sie ładuję.
    Radziłbym ci nie kupowac baterii o zwiększonych pojemnosciach na allegro,bo to jest wielki pic na wode-tak naprawde te baterie mają standartowe pojemnosci albo troche wieksze.Takie jest moje zdanie.
    Pozdrawiam
  • #3 2944816
    stopi
    Poziom 28  
    Ocena: 251
    wlasnie zastanawialem sie jak to jest z tą pojemnoscia...bo sa np 800mAh i sa 2200 mAh...sprzedajesz je na allegro?jesli tak to poprosze link
  • #4 2944843
    Jacek Eltronix
    Poziom 20  
    Ocena: 12
    nie mam sprzedazy tych baterii na allegro.
    mozesz je kupic prawdopodobnie w jakies hurtowni gsm,jezeli mieszkasz w wiekszym miescie.

Dodano po 1 [minuty]: