Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Budowa odbiorników i nadajników radiowych - książki

Wglik 10 Wrz 2006 21:58 1678 6
  • #1 10 Wrz 2006 21:58
    Wglik
    Poziom 11  

Witam

Interesuje się budową odbiorników i nadajników radiowych. Jestem po technikum elektronicznym ale niestety o specjalności systemy komputerowe, więc o odbiornikach radiowych nie mam bladego pojęcia.

Jakie ksiązki (autorzy i tytuły) byście mi polecili? Mam już pewną wiedzę dotyczącą elektroniki więc nie muszą być dla kompletnie zielonego ale jednak zagadnienia (technika analogowa) powinny być dość dobrze wyjaśnione.

Pytam gdyż na pewno zetknęliście się z dobrymi i słabymi książkami. Te drugie wolę omijać z daleka.

Pozdrawiam

0 6
  • Pomocny post
    #2 10 Wrz 2006 22:42
    Faces
    VIP Zasłużony dla elektroda

Witam. Mogę polecić książkę pod tytułem: "Poradnik ultrakrótkofalowca" Zdzisława Bieńkowskiego. Jednym słowem jest tam wszystko: podstawy komunikacji radiowej, budowa nadajników itp. gorąco polecam.

0
  • #3 10 Wrz 2006 23:03
    Wglik
    Poziom 11  

Dzięki. znalazłem tą książkę w bibliotece PŁ ale również, co mnie bardzo zdziwiło, tu:
    http://winntbg.bg.agh.edu.pl/skrypty2/0067/main.html - może się komuś też przyda.

Jest tam dostępna cała książka w wersji elektronicznej.
    Czekam na inne propozycje dobrych książek traktujących o odbiornikach i nadajnikach radiowych.

Pozdrawiam.

0
  • Pomocny post
    #4 11 Wrz 2006 23:32
    djanj
    Poziom 21  

jest taka ksiazka: J. Pieniak "Anteny telewizyjne i radiowe", po tytule widac o czym jest ale moze sie przyda, w koncu jest to jeden z glownych elementow zarowno nadajnika jak i odbiornika

0
  • #6 12 Wrz 2006 23:29
    Wglik
    Poziom 11  

Dzięki.