logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki przedwzmacniacz z equalizerem do wzmacniacza 400W (kit 2736 AVT) do basu?

ubeuszek 18 Wrz 2006 01:04 1008 2
REKLAMA
  • #1 3030913
    ubeuszek
    Poziom 2  
    Witam
    Szukam jakiegoś przedwzmacniacza (najlepiej z jakimś equalizerem), który pasował by do wzmacniacza 400W na 2 scalakach (eee... schemat z EDW październik 2004 <<kit 2736 AVT>> ) ... Nie znam się zabardzo na tym więc nie wiem czy każdy będzie pasował czy muszą być z jakimiś odpowiednimi parametrami... jeśli to ważne to będzie on używany do gitary basowej...
    pozdrawiam,
    ubi
  • REKLAMA
  • #2 3030986
    hefid
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 6162
    Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
  • Pomocny post
    #3 3031092
    Tremolo
    Poziom 43  
    Ocena: 497
    Na jakich scalakach można uzyskać 400W? Bo na TDA 7294 w mostku nie da się tyle. Może na dwóch sztukach da się jakieś 120-130W/8Om

ale nie zmienia to sprawy, że jakikolwiek wzmacniacz 200-400W 1000W 4000W zagra pod prawie kazdym standardowym przedwzmacniaczem.

Sprawa jest taka, że gitara basowa wymaga specyficznego preampu. Najlpeiej poszukaj schematu takowego lub przeszmugluj z innego firmowca.

Żaden, oferowany w kitach nie będzie Ci pasował, wiem, bo sam przez to przechodziłem: gram na basówce i elektryku. Zwykły preamp audio teznei zadziała, bo stracisz połowę barwy ze względu na niski poziom sygnału (zresztą to trzebaby sprawdzić)

Trzeba coś skopiować. Gdzieś tu na elektrodzie sa schematy odnośnie Marshalli w PDF - pełna dokumentacja.

Jeśli chcesz Laneya skopiować to masz to: https://tremolo.elektroda.pl/tematykanf.php?adres=Firmowe/LANEY

Weź na przykład wzmacniacz 120B , 30B itp - B oznacza wersje do Gitary basowej, pozbawionej m.in. przesteru .