logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

TECHNICS SA-AX540+CD+ALTUSY 200 , pytanie czy warto ?

okowezyra 19 Wrz 2006 12:33 1214 3
REKLAMA
  • #1 3034996
    okowezyra
    Poziom 11  
    witam serdecznie i pozdrawiam wszystkich uzytkowników.

Mam możliwosc kupienia sprzetu audio Technics SA-AX540 + CD technicsa + 2 Altusy 200 - całość za 1000zł. Całość idealna prawie nieużywana warto brać ? Jest to sprzęt kupiony w Polsce i od mojego znajomego. Wizualnie ani technicznie nie różni się od sklepowego - po prostu ideał

pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 3043694
    okowezyra
    Poziom 11  
    Witam ponownie

Prosze uprzejmie o jakąś opinię. Jestem totalnie zielony w tej materii jednocześnie lubię posłuchać dobrej jakościowo muzyki ale na sprzęcie się nie znam. Natrafiła się okazja ( lub nie okazja ) i zastanawiam się czy warto.

pozdrawiam Krzysztof
  • REKLAMA
  • #3 3046586
    audiofil
    Poziom 13  
    Ocena: 64
    Niestety moja opinia będzie zboczona audiofilsko. Ja bym tego nie brał, najgorsze w tym zestawie są kolumny + technics no krew z uszu chyba, że do techno. Jeśli Ci pasuje to bierz, ale cena musi spaść- sprawdź cenę za analogiczne klocki na allegro

Dodano po 3 [minuty]:

A tak z ciekawości jaki model tego CD bo jak slp 7 to warto
  • #4 3046675
    okowezyra
    Poziom 11