logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Gdzie naprawić monitor CTX EX710F we Wrocławiu? Koszty i sens naprawy

amisowa 01 Paź 2006 20:45 1016 4
REKLAMA
  • #1 3076110
    amisowa
    Poziom 11  
    Witam,

Mój stary CTX EX710F padł wlasnie po 4 latach uzytkowania :cry: . Do uszkodzenia doszło podczas przejscia moniotora w stan oszczędzania energii. Komputer wyłączył monitor a ten "pstryknął" i już nie wstał. Teraz gdy go uruchmiam dioda świeci się na zielono przez cały czas i nic się nie pojawia na monitorze.

Z tego co patrzyłem po forum najprawdopodobniej uszkodzony jest trafopowielacz. Jako że nie znam się na serwisowaniu monitorów wolałbym zlecić jego naprawę jakiemuś serwisowi. I tutaj mam kilka pytań do forumowiczów. Czy naprawa takiego monitora ma sens, ile może ona wynieść i gdzie można takiej naprawy dokonać (najlepiej we Wrocławiu)? Gdzie najlepiej dokonać takiej naprawy aby monitor mógł po niej jeszcze troche podziałać?

A może sam (?!) mogę go naprawić z Waszą pomocą?

Dziękuję za odpowiedzi!
  • REKLAMA
  • #2 3076130
    lazaro
    Poziom 15  
    Ocena: 8
    Witam !

Zobacz tranzystor obok trafa wysokiego napięcia - pewnie padł

Lazaro
  • REKLAMA
  • #3 3094675
    amisowa
    Poziom 11  
    Witam!

Przepraszam że się nie odzywałem ale wypadł mi wyjazd z pracy. W związku z tym nie mam teraz możliwości sprawdzić do dolega monitorowi. Możliwe że bede mógł to zrobić dopiero za jakieś 3 tygodnie, jeśli wyjażd się nie powtórzy. Dlatego chciałbym zapytać o serwis który mogłby naprawić ten monitor podczas mojej nieobecności.

lazaro napisał:

Zobacz tranzystor obok trafa wysokiego napięcia - pewnie padł
    Lazaro